fredag, december 22, 2006

Til og fra kort!


Jeg gider ikke bruge flere timer på at lave til og fra kort, der som regel bare ryger ud med julepapiret, men jeg laver dem altid selv. I år blev det så med nogle guld stickers, som jeg har fået fra en hollænder i min kortgruppe. Jeg er ikke særlig vild med de stickers, så jeg anede ærligt talt ikke hvad jeg skulle bruge dem til, men de blev da meget søde til det her! Jeg har før i tiden brugt disse stickers til mine kort, dog mest dem med tekst, men efter jeg er begyndt at scrappe og vi har fået flere materialer at vælge imellem her i lille DK, så man ikke behøver at købe det udenlandsk, er der jo så mange andre meget pænere ting man kan bruge i stedet! Nå men det var jo fint nok, at jeg alligevel fandt noget at bruge dem til! Videre i teksten, jeg har stadig nogle hængepartier, men nu kan jeg da i det mindste få pakket julegaver ind!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er utroligt hvad du kan få ud af "nogle guld-stickers som du ikke er så vild med"... Men lidt gran og sløjfer ligner det jo en million.
God fornøjelse med julegave-indpakningen.

Julehilsner fra Majer

lam sagde ...

de er da bare rigtig søde og jeg forstår godt du ikke vil bruge så meget tid på dem,når de alligevel ryger ud.

Anonym sagde ...

Hejsa Charlotte
hold da op hvor ser de godt ud :) det må ha taget tid at lave dem..og glædelig jul godt nytår til dig og din familie herfra
kh Naja

Anonym sagde ...

De er bare skønne, de til- og frakort. Jeg ville slet ikke kunne nænne at give dem væk ;)