mandag, marts 19, 2007

Kort

Den har stået på kort hele weekenden her! Det er åbentbart lige tiden for både bryllups og konfirmations kort og så ryger der jo også nogle alm. lykønsknings kort hele tiden. Jeg mangler stadig en bunke konfirmations kort, jeg har nogle sær bestillinger med bla. heste, så jeg ved nok hvad jeg skal lave det næste stykke tid.....men det er jo dejligt, at der er nogen som kan lide mine kort! Jeg laver sjældent 2 helt ens kort, men nogen af dem er det fx. kun farven jeg ændrer på, det som tager tid, er jo at finde på hvordan de skal se ud, så når man skal lave så mange, må man jo gøre det lidt nemt. Det er jo heller ikke de samme som skal modtage dem, så det er mest for min egen skyld, at de skal være forskellige! Her er et par stykker af dem jeg har lavet i dag. Teksten på konfirmations kortet er scannet fra en ordbog og fodbolden er en quickutz die, tillykke er skåret på min Robo og fonten hedder BoyzRgross.

Blomsterne på dette kort er samme blomst punchet i 4 forskellige str. og sværtet på kanterne med fluid chalk og så er der en halvperle i midten.


3 kommentarer:

Sine sagde ...

Åhh Charlotte, du er altså væsentligt sejere end gennemsnittet.. Jeg er VILD med dine kort!

lam sagde ...

Hvor er de bare flotte og personlige. Du er simpel så dygtig, hvor får du dog alle de ideer fra ? ;o)

Unknown sagde ...

Skønne kort - du kan ramme hele bredden, begge køn og alle aldre - du ER bare go' !