torsdag, juni 21, 2007

LO med et mislykket billede

Pyh jeg nåede heldigvis at blive færdig med min oprydning inden tirsdag! Tak for sparket Marianne :)


Jeg har i flere år gemt på et mislykket billede af Mads. Det ser ud som om der er taget en 3-4 billeder oveni hinanden, men jeg synes det ser så sjovt ud. Han havde klædt sig ud som sørøver, men fordi billedet er mislykket ligner han et lille spøgelse - et sørøver spøgelse. Nu har jeg så scrappet det til hans album og det giver jo også en anledning til at få fortalt, at han elskede at klæde sig ud og lege rollelege.

Sørøverpapiret er købt hos Scrapbookfun, kan ikke huske hvad det hedder. Ordene "Danger" er klippet ud af et stykke scrappapir fra Creative imagination. Striben som sidder hen over billedet er bagsiden af papiret med dødningehovederne. Bogstaverne er stemplet med rød akrylmaling, optegnet med sort tush, sværtet ganske lidt og sat på med 3D puder. Teksten er skrevet på ternet papir fra Scenic route.

1 kommentar:

Majer sagde ...

Fedt at du også scrappe de "ikke-perfekte" billeder. Det er et sjovt billede du har gemt. De fleste havde nok bare smidt det væk.
Fedt drengepapir du har brugt.