mandag, september 03, 2007

LO med orion design stempler

For ca. 14 dage siden var en af udfordringerne på SWE bloggen, at bruge sine figur stempler på et LO. Jeg lavede dette med Gurlis søde vinterbørn, nu ligger det på Swe bloggen og jeg kan så også vise det her. Det er endnu et LO til mit "never ending" USA album :)
Jeg har brugt hvid Bazill - BG papir - Bazzill chipboard bogstaver malet med guldfarve og dekoreret med halvperler - sort Zig tusch og ikke mindst Orion design stempler farvelagt med distress ink.


8 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare blevet sødt!! Så enkelt - og alligevel med nogle fede små detaljer ;o)

Knus M

Lone sagde ...

Super lækkert syntes jeg. Søde stempler. Kan rigtig godt lide den afrevne kant som er sværtet.
Hej fra
Lone

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det bare sødt at bruge stemplerne på et layout. Og sikke et skønt sted du har været - er VILD med jul. ;o)

tinaw25 sagde ...

Kan rigtig godt lide at det er enkelt, og på hvid baggrund. Og det ser rigtig godt ud med de stempler, de passer rigtig godt til LO.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare sødt og flot!!! Perfekte farver...og skøn skøn skrift :O)

MH72 sagde ...

Dette er noget jeg siger sjældent, men : Det er lige før billedet af dig siger lige så meget som teksten :-) Helt fantastisk LO - jeg er især vild med bogstaverne som ligner julepynt...

Connie sagde ...

Dejligt juleLO, med de super søde stemlper på. Man kommer jo næsten i julehumør af det.

Dorthe sagde ...

Super dejligt LO. De stempler er
bare super søde. Ja!!!! man kommer helt i julehumør.
Dorthe