onsdag, oktober 31, 2007

Sea world Orlando

Jeg har en stor stak billeder fra vores ferie i Florida i år 2000. Desværre er de af en meget ringe kvalitet, for Stig tabte desværre vores kamera på gulvet den første aften, så vi måtte købe et billigt lomme kamera for i det mindste at have nogle billeder -ikke at det gamle digi kamera tog meget bedre billeder, men lidt bedre var de da trods alt! (det lykkes ham forøvrigt, at reparere kameraet da vi kom hjem, min dygtige teknik nørd af en mand!)

Jeg har derfor punchet detaljerne ud med en stor punch og på den måde så også fået plads til mange billeder på et LO. Jeg havde egentlig planer om at doodle noget med nogle rammer, men fik strenge ordrer af mafiaen i går aftes om at lade være, så det tør jeg selvfølgelig ikke hihi! Papiret med bølgerne har jeg lavet med et stempel fra Club scrap på noget chatterbox papir.
Jeg har allerede næsten lavet et lignende om vores dag i Universal studios, så det er jo en hurtig måde at scrappe på! Jeg skal altså også til, at være færdig med det gamle USA album, for nu har jeg fået fremkaldt billeder fra vore nys overståede ferie og de er jo lidt mere spændende og scrappe venlige!

2 kommentarer:

Susanne Meltesen sagde ...

Hvor er det bare flot og enkelt, Charlotte. Super go' idé at opdele det på den måde.
Og så fik du lavet noget i går - godt gået... LOL

Anne Bente sagde ...

super flot og stilren lo :)