torsdag, november 15, 2007

Flere kort

Et par kort mere kort med magnolia stempler! Papiret på det lilla kort er noget oldtusse gammelt HOTP, som jeg købte da jeg boede i USA. Sjovt at jeg købte scrappapir længe før jeg begyndte at scrappe, men jeg synes jo allerede dengang, at det var fint til kort... NU skal jeg altså snart have scrappet noget også, men regner med at få lavet nogle layouts i weekenden, hvor Mafiaen tager i sommerhus. Ihhhhhhhhhhhh jeg glæder mig til en hel weekend med tøzerne!


8 kommentarer:

Anonym sagde ...

de er rigtig fine de kort. Er helt vild med blomsterne på det nederste kort, og jeg er slet ik misundelig over du kan lave flotte overskrifter som du har udstanset!!

Anonym sagde ...

Hej Charlotte
Dine kort er bare nuttede,fine og ik``til at stå for.Vi snakkede lige kort sammen på friskolen b.la om at skrive kommentar her,håber det lykkes.

med venlig scrappehilsen Pia D.

mail:piadron@hotmail.com

Pia sagde ...

Igen super lækre kort. I hygger jer da rigtig i det jydske, i må have en skøøøn weekend, er da helt misundelig

Lia sagde ...

your cards are so beautiful

Charlie sagde ...

Et sejt kort og et sødt kort. Jamen, sikken du bare bliver ved - jeg VIL altså nå at male lidt stempler i weekenden. Vi må se...

Anne Bente sagde ...

super seje og lækre kort som altid.

ha en god weekend :)

lam sagde ...

som altid super flotte kort med fine detaljer

Peggy-Sue sagde ...

�hh sikke sk�nne kort du har lavet.. du m� alts� lige l�re mig den gode m�de at farvel�gge p�.
De sorte syninger rundt.. er de tegnet med en lineal?
Hvad g�r du dog med alle de kort? :) du m� have en god samling efterh�nden.
Peggy-Sue