tirsdag, november 06, 2007

Nye Orion stempler

I lørdags var jeg i Gislev og scrappe og det var som altid vældigt hyggeligt, masser af grin og sjov og jeg fik næsten lavet 2 layouts, de mangler dog stadig den sidste finish...jeg har bla. forlagt et bogstav, som jeg skar ud på Heidis cricut, så det må vente lidt med at vise dem her på bloggen! Jeg havde lovet at kigge på Kirsten Gros punch, som havde det skidt. Det viste sig, at være en større operation, da det var en anden slags punch, end dem jeg plejer at skille ad og jeg måtte tage den med hjem og lægge den i fuld narkose og give den en større operation! Den er nu vågen og har det fint, bortset fra et mindre handicap og kan igen punche blomster :)
Gurli fra http://oriondesign.blogspot.com/ har lavet nye stempler, nogle helt vildt søde pirat og julestempler, som jeg var så heldig at få en stak af i lørdags da vi var i Gislev. Jeg fik lavet et enkelt julekort med 2 af dem i går aftes (nissen og teksten). Det er malet med prisma penne og papiret er noget af det jeg købte i usa. Den lille juleklokke er en punch, også fra usa, købt på nettet for et par år siden!

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Super hyggeligt julekort! Og den nisse ser da virkelig sød ud! :-)
Jeg synes i er så mange der er gode til at lave julekort! Tror jeg er den eneste scrapper, der nok ikke selv får lavet julekort i år! Hmmmmm.

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Flot kort, og hvor han rigtigt sød den lille nisse

Pia sagde ...

neeej et sød julekort og et flot stempel

fie & Co sagde ...

SUPER LÆKKERT KORT! Jeg ønsker mig RIGTIG meget de nye flotte stempler fra Orion:0)