torsdag, december 06, 2007

6.december

Jeg har fået en masse spørgsmål, som jeg vil prøve at besvare.

Først ang. mønster til mine snemænd! Jeg har ledt efter det, men jeg kan ikke finde det, det ligger ikke lige der hvor jeg troede det lå. Jeg skal nok sige til hvis det dukker op!! (jeg har da ikke ret meget rod i mine sager *host*


Dernæst min header...Jeg har scrappet den på et stykke 12x4 karton, atså en 3. del af et Bazzill ark, målene fik jeg på Cecilies blog http://chezcecilie.blogspot.com/) troede så, at hvis jeg resizede den til 930 pixels, som hun gør, at den ville passe på min blog!........men fandt ud af, at det kommer helt an på hvilket layout man har valgt til sin blog, hvilken str. den skal have og jeg fik den ikke til at passe helt! Her på min blog har jeg sat den til 700 pixel på den lange side. Så man må nok prøve sig frem, for at få den rigtige str.
Papiret jeg har brugt, er Cosmo Cricket Wonderland collection, fra sidste år og bogstaverne er skåret ud på min Robo, fonten hedder signature.
Håber jeg har fået det hele med, ellers må i bare spørge igen!




Jeg bliver altså nødt til, at vise min fødselsdagsgave fra min søde scrappeveninde Susanne Meltesen. Hun har lavet tasken og blomsterne efter nogle skabeloner, man kan købe hos Karen Marie klip og det er bare så sødt. Blomsterne er gavekort på bla. 3 af hendes smukke håndskrevne overskrifter, klippet ud og klar til brug. Aftensmad en dag hun kommer for tidligt til tirsdags scrap (det gør hun heldigvis tit og det er bare så hyggeligt) og retten til at mobbe hende en hel aften (hun er ski modig) og flere andre gode ting! Jeg er bare så glad for den, tak igen søde Sus! Jeg fik også en anden gave i tirsdags, fra Linda Sørensen (en anden af mafioserne) en skraldespand til at stille på bordet om tirsdagen (super ide) en rigtig sød lille kaktus, som ikke skal vandes og en "gør det selv" juledekoration... lækre gaver. Jeg føler mig simpelthen så forkælet og så taknemmelig over at kende sådan nogle skønne piger, som vores lille tirsdags mafia er!

og så til en sørgelig nyhed (læs nedenstående)

Rigtig god 6. december :)

8 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ved ikke liiige om jeg har overset at du har haft fødselsdag eller om du har fået gaver på forskud - men TILLYKKE alligevel.

Fine ting du har fået - og ti hi - den juleannonce må jeg da hænge i kantinen her på jobbet.

Jette / ma11edina sagde ...

Jamen et forsinket tillykke, og dejlige gaver du har fået ;-). Super flot header...jeg får helt lyst til selv at forsøge mig med en...så jeg har noteret mig størrelsen på arket. Nå julen er aflyst...!!! øv så kunne jeg have sparet de julegaver der er købt i dag på min fridag LOL!

Thanni sagde ...

Det lyder som om I har det rigtig hygligt når I har tirsdags scrap, og nogen dejlige gaver du har fået :)
Gad vide om selv jeg ikke kan finde ud af at lave en header til bloggen efter din opskrift...det må prøves ;)

MH72 sagde ...

Jamen jeg HAR været god i år :-)

Rikke sagde ...

1000 tak for header guiden :)

Anne Thormose sagde ...

Herlige gaver, du har fået. Mon ikke tasken fra Susanne Meltesen kan liftes? Har vist skabelonerne et eller andet sted. ;o)
Du må dog godt gå grundigt i gang med at lede efter det mønstre - jeg har en svaghed for snemænd. ;o)

Marianne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne sagde ...

Hvor er det bare en sød gave - og mange gange forsinket tillykke til dig ;o)