tirsdag, januar 08, 2008

Kort uden stempler!

Kan man det? Altså lave kort uden stempler (næsten)? Det er efterhånden sjældent, at jeg gør det, men i går aftes lavede jeg nogle og her er et af dem! Papiret er fra Cosmo Cricket, ordbogsudklip lavet på samme måde som tidligere beskrevet, snoren er scrappers floss, konfirmation og tillykke er Orion stempler og den kinesiske mønt er fra en bluse min mor købte da hun var i Kina forrige gang. Hun samler på mønter og faldt derfor for blusen, som havde en hel masse af disse mønter syet på, men da hun kom hjem var hun lidt i tvivl om hun egentlig synes den var pæn......jeg var hurtig til, at overbevise hende om, at den var meget pænere uden mønterne, som jo rent tilfældig lige kunne bruges til mine kort hihi! (slemme mig, undskyld mor!)
God tirsdag til alle, som kommer her forbi!

7 kommentarer:

Majer sagde ...

De kan sagtens lave kort uden stempelmotiv. Det er et andet udtryk... men bestemt sødt :-)

Pia sagde ...

Det er et super fint kort, ser bare så godt ud det hele, er vild med de mønter kan godt forstå du fik din mor snakket fra at gå med den.

Anonym sagde ...

det et super flot kort !!!! og smart med de mønter :)

Susanne sagde ...

Jeg er VILD med dine stempelkort, men det er SKØNT også at se et rigtig flot "stempelfrit" kort.

Lone sagde ...

Lækkert kort, og ja det kan åbenbart lade sig gøre uden stempler ;-)

MH72 sagde ...

På et tidspunkt (måske først om lang tid???) er jeg sikker på at kort igen primært bliver uden stempelmotiver. Sådan er det jo, "moden" skifter hele tiden.
Så hvem ved - måske er du.... nej du er garanteret... TRENDSETTER :-)

Anonym sagde ...

Det er da bare SÅ fint og enkelt :o)