mandag, marts 24, 2008

1. LO med missedyret

Der var cypercrop på Scrapcat forum i lørdags og jeg fik lavet et enkelt LO, selvom jeg ikke var helt oplagt til at scrappe! Selvfølgelig blev det et med min lille kat, som endnu ikke har fået et navn! Det blev meget simpelt og uden journaling. Man skulle stemple baggrundspapiret og jeg havde lige et stempel med en pote. Jeg har lavet det i 6x12 og har planer om, at lave et helt album i den str. Blomsterne har jeg selv hæklet og billedet er det første jeg tog af ham!

23 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hi hi...det er også bare et rigtig cute LO ! Godt foto af kat-uden-navn :O) Skægt som der er flere og flere der kaster sig ud i alle mulige og umulige formater...man fristes jo :O)

Charlotte sagde ...

Nåååå altså en sød lille kat! Dejligt LO og skønt format! Herligt med potebaggrunden - og så er jeg vildt misundelig på, at du selv har hæklet de blomster! Hvor er de flotte!
Fortsat god 2. påskedag! :-)

Pia sagde ...

Hvor fint lo, papir der lige passer og så den søøøøde killing, den er ikke til at stå for.

Thanni sagde ...

Han er så sød på det billede :) - og hvor er de fine de hæklede blomster :)

Jette / ma11edina sagde ...

Han er altså bare for underskøn :-D. Og her foreviget på sit første LO...det er rigtig flot, super med alle poteaftrykkene...lidt symbolsk synes jeg, for sådan en fyr spurter rundt og er over det hele :-) Smukke blomster...godt nok en skam man ikke kan hækle :-D.

Ditte sagde ...

Ja, selvfølgelig skulle han foreviges, og det bliver nok hverken det første eller det sidste du scrapper med ham. Et lidt forsinket GOD PÅSKE fra mig til dig (og tak for links!)

Jette W sagde ...

Dejlig kat du har fået dig
De hækle blomster er bare søde.

LindaS sagde ...

Han ser bare så dejlig ud. Glæder mig til at hilse på ham.
Flot LO - dejlige afstemte farver.

Maribi sagde ...

WOW et skønt LO, hvor er den lille kat sød. Perfekt med de små poter:-))

Karin sagde ...

Sødt LO, og hold da op... kan hun også hækle?? ;-)

Marianne sagde ...

Og sikke et LO - han er bare for dejlig....

Susanne Meltesen sagde ...

Toooo cute - det er da lige, hvad han er...
Glæder mig vildt til at se ham i morgen.

Og vildt flot LO - skægt at stemple poterne. Og så er de blomster altså for søde.

lam sagde ...

Super flot og dejligt enkelt layout. jeg tager hatte af for at du selv har hæklet de små søde blomster. Gid ejg ahvde det talent.

Sine sagde ...

Åååårh.. Så fin lille mis, og Sååå fine omgivelser der i potespor og striber.. :D

Netti sagde ...

Dejlig enkelt layout der sætte billedet i centrum. Superflot lavet og ja han er da for lækker!

Anonym sagde ...

Han er bare stadig den mest nuttede kat - det var dog helt vildt hvor kær han er! Og fedt layout - og fantastiske blomster! Hvis jeg da bare havde hørt mere efter da min farmor forsøgte at lære mig at hækle...

Sarah sagde ...

Hvor er det fint. Han er bare for lækker den lille uldtot:O)

Scrappelise sagde ...

Herlig liten pus! Ser også ut til at han har kommet til et godt hjem! :)

Betina Olesen sagde ...

Den er altså bare for nuser....der er nu noget over dyrebørn

Rigtig sødt LO, og som jeg skrev i gallerieter jeg vild med det potestempel, og de store bogstaver er da for lækre...

Hygge fra Betina

Charlie sagde ...

Han ligner altså en værre røver gør han men nuttet er han. Sikken en sød side og dine hæklede blomster er så FINE.

Cowgirl sagde ...

Hvor er den bare skøn den bette mis - lige til at kæle med. Dejligt LO

troll13 sagde ...

Hvor er det da bare et lækkert LO, jeg er vild med dit hjemmelavede papir og din opsætning... og så det billede, det er da bare en skøøøn kat du har fået.
Det er også nogle ret lækre blomster du har hæklet, ret smart må jeg sige ;o)

Anonym sagde ...

hvor er det smart det papir du har lavet :) super flot. Og de hæklede blomster, det vil jeg også kunne!!