mandag, marts 10, 2008

Flere kort!

Jeg laver stadig mest kort for tiden, de bliver jo meget ens, når man laver så mange, så jeg håber ikke jeg trætter jer med dem!
Jeg var til Scrap i det jydske i Ejsing i lørdags, som altid var det super hyggeligt, at mødes med en stor flok ligesindende og shoppe bliver man jo aldrig træt af!.. hehe! Det var et fint arrangement Sabine havde fået stablet på benene og flot, at der kom over 100 deroppe i det nordjyske! Jeg købte ikke så voldsomt meget, jeg skal jo snart afsted igen, både til Ryslinge Convention og til Scrapevent i Sverige weeeeee! Det blev mest til karton, nogle små søde metal hjerter (jeg har brugt et på sølvbryllupskortet) og så købte jeg et stempel fra 7gypsies med 3 udskiftelige ovale plader. Det har jeg stemplet med på begge kort og favelagt lidt af det med tush! Stemplet med "Til konfirmanden" inden i ovalen er et Orion design stempel!




18 kommentarer:

lam sagde ...

som altid super søde kort ,fyldt emd lækre detaljer. Tak for snakke og selskabet i lørdags.

Thanni sagde ...

Hvor er de søde - især da sølvbryllupskortet :)..og nogen søde stempler, dem må jeg da vist ha' fingre i næste gang der skal shoppes :D....

MH72 sagde ...

ok - du er kortmesteren og jeg er amatøren.... jeg bøjer mig i støvet ;-)))

Ragna sagde ...

Du trætter overhovedet ikke med dine kort. Jeg synes de er skønne, og det er altid dejligt med lidt inspiration. Enorm sød detalje med det lilleh hjerte i tråden i knappen på det første kort.

Pia sagde ...

Som altid super flotte kort, det stempel med ovaler tror jeg at jeg er nød til at eje, ser kanon ud. Ville rigtig gerne have været med i jylland, men glæder mig til Sverige og måske ryslinge

Netti sagde ...

Superhyggeligt lige at sige hej i lørdags (ja jeg sad ved indgangen) og dejligt at du ville tage turen op til lille Ejsing.
Sikke flotte kort du har lavet - de er så lækre og nu slet ikke ens som du skriver - superfede.

fie & Co sagde ...

Søde kort og tak for sidst;0)

Charlie sagde ...

Jamen jeg bliver skam ikke træt af dine kort, jeg kigger jo forbi næsten hver dag for at se om der er nyt. Sød konfirmand og fine kruseduller du er begyndt med rundt i kanten.

Mutte sagde ...

Jeg kan også blive ved med at beundre din flotte kort. Så bliv endelig ved med at vise dem.

Lone sagde ...

Trætte af dem ?......jeg blir ALDRIG træt af at se dine kort som bare altid er super flotte og med mange detaljer ;-) så fortsæt du bare med det.

Unknown sagde ...

Skønne kort med flotte detaljer bliver man aldrig trætte af ( det giver jo masser af inspiration)

Jette / ma11edina sagde ...

Forstår godt at du laver kort - det er altid SÅ meget inspiration at hente - og de er overhovedet ikke ens! Dejligt at du tog turen her til det lidt nordligere jyske - og at hilse på dig! Nu skal vi lige samle "kræfter" inden det går løs i Ryslinge ;-D

Susanne sagde ...

Det er igen nogle super kort, sølvbryllupskortet er jeg special vild med

Sarah sagde ...

Fine kort som altid...

Ville lige nævne at du blev den heldige vinder af min lille kommentarleg på min blog.
Så du må meget gerne sende mig en mail på sarahs-butik(a)hotmail.com med din adresse.
Gevinsten kommer afsted sidst på ugen...

Hav en god dag

Susanne Meltesen sagde ...

... og når man så har set dem irl...
De er virkelig flotte, Charlotte - intet under, at bestillingerne bliver ved med at rulle ind...

Stinne sagde ...

Og... Som sædvanligt super lækre kort du får fra hånden!

Nu ved jeg hvad jeg skal bruge mine små hjert til ;-)

VI ses i Ryslinge!!

Unknown sagde ...

Trætter os med dine kort???? Hvad skulle jeg dog gøre hvis jeg ikke kunne smutte ind og finde inspiration her på bloggen. Dejlige kort, med skønne detaljer.

Anonym sagde ...

igen igen, super fine kort. Bliver så inspireret af dine kort altid :)