mandag, marts 31, 2008

Forrygende weekend

Jeg har været i sommerhus i weekenden, sammen med en flok Scrappe Oddere! (Godtesen, Gydda, Jane, Karina og Anne) Det var en helt forrygende weekend og mine mavemuskler er temmelig ømme af at grine så meget! Jeg fik ikke lavet ret meget, kun et enkelt LO og 4 kort, men for søren, hvor havde vi det sjovt! Desværre glemte jeg, at få kameraet med, så jeg håber, at jeg får nogle billeder fra de andre! Jeg gider ikke vise kortene jeg lavede, for de minder meget om nogle jeg har lavet før, men her er LO'et. Billedet er taget til Mads' konfirmation i 99 og det måtte jo scrappes, selv om vi ser ret åndsvage ud, Stig og jeg! Den store swirl og kronen er grungebord sværtet med ink! Strimlen med buer, er klippet med en mønster saks og det mønstrede papir er fra Prima. Bogstaverne er thickers!

Vi har omsider besluttet os for et navn til terroristen! Han skal hedde Murphy! Her er han igang med, at slå nogle prima blomster og Qk udstandsninger ihjel på mit bord! Han er ret underholdende, men man skal ikke lade hvad som helst ligge og flyde...med mindre man gerne vil have det "slået ihjel"!!

21 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hi hi..sådan nogen billeder gør det meget sjovere at være scrapper ;D..og så er det - som altid - et flot LO. Enkelt og dejlige farver og detaljer. Det der grungeboard er SÅ fedt :)

Karin sagde ...

LOL sidder her og griner over hele hovedet... over billedet på dit LO ;-) Super navn til "terroristen", og så er jeg da ikke vild med at du sådan turer den udenfor Mafiaen ;-) Hvad kan det ikke føre til??

Pia sagde ...

Super flot og elegant lo,især vild med kronen på dronningen. Sødt navn til den søde misser, ja den race elsker også at scrappe

Unknown sagde ...

Super flot layout, skøn skøn billede. Rigtig flotte detaljer.
Hvor er han bare sød, den lille "terrorist"

Unknown sagde ...

Super flot layout, skøn skøn billede. Rigtig flotte detaljer.
Hvor er han bare sød, den lille "terrorist"

Anonym sagde ...

det lyder altså bare rigtig hyggeligt med den scrappeweekendsommerhus tur :)
super flot layout!

troll13 sagde ...

Skøøønt LO, lækker opsætning. Det lyder som om det har været en fantastisk weekend ;o)
Og så må jeg altså indrømme det, jeg er totalt forelsket i den kat ;o) Den er da bare for skøn, og fedt navn han har fået.

Susanne Meltesen sagde ...

Hvor er I øøøøndige.... LOL
Jeg elsker de her billeder, hvor man bare føler sig totalt kikset. Men tæske-lækkert LO - det er det. Vildt flot med den store swirl.

Og sæ'føllig skulle han da hedde Murphy, den bette. Glæder mig til at se ham snart igen...

Mia sagde ...

Det er da klart han slår ihjel: han er jo en tiger!!! Og en rigtig skøn en af slagsen!

Rigtig lækkert LO...det ser rigtig godt ud med det meget sort/hvide som så alligevel er brudt!

Mia sagde ...

Det er da klart han slår ihjel: han er jo en tiger!!! Og en rigtig skøn en af slagsen!

Rigtig lækkert LO...det ser rigtig godt ud med det meget sort/hvide som så alligevel er brudt!

Netti sagde ...

hihi tillykke til Murphy og med hans navn *S* han ser da ud til at more sig kongeligt på dit scrapbord - det skal nok blive sjovt når han bliver større :o)
Superlækkert layout du har lavet. jeg sys det er et flot billede af jer.

Dorit sagde ...

Jamen, den misseterrorist kan da ikke hedde andet, simpelthen skøøønt navn !
Lækkert LO, du har kreeret, kun sjovt at de lidt kiksede billeder også bliver scrappet...
Vi ses på lørdag !!

lam sagde ...

hvor ser i dejlig skøre ud. Super lækkert layout og fed detalje med swirlen

fie & Co sagde ...

Ha, ha... Han er da for sød;0) Og et dejligt navn han har fået!

Charlie sagde ...

Fint navn - og jeg kan skam godt huske hvor mange pyntekyllinger der led en pinefuld død da vi havde kat. Sjovt nok rørte han ALDRIG en nisse - så han har nok troet på julemanden. Meget lækkert LO fra konfirmationen - det er jo i den alder alle børn har "åndsvage" forældre, så det passer jo fint at kunne forevige det. LOL

Anonym sagde ...

Hold da op jeg må le ! Sikken et herligt billede af dig og gemalen...og GODT at du scrapper det !Et perfekt navn til den lille mis :O)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Lækkert layout - det er en fed måde, du har brugt grunge boardet på.

Majer sagde ...

Skøøønt LO. Kan godt lide den humoristiske tilgang du har brugt til en "halvskidt" billede... det er typisk dig ;-)
Åhhh... jeg må da snart over og gramse på Murphy... han er jo for lækker...

Lesli sagde ...

Adorable photo! I love the LO :) Grungeboard is one of my favorites right now :)

MH72 sagde ...

Neeej - der er min bedste ven Murphy jo :-)
Du er Stig er bare for lækre på billedet - og dit LO er blevet rigtig godt!

Anita Hagen sagde ...

ÅÅåååååå så nydelig din kjære Murphy er *sukk*

Her var det massevis av flott å se på. Takk for titten.

Klem Anita