torsdag, marts 27, 2008

Kort og flere billeder af missedyret

Jeg havde ellers lavet en aftale med mig selv, om ikke at købe flere stempler lige foreløbig...men aftaler er vel til for at brydes!! Så da jeg så, at http://www.scrapbookfun.dk/ havde fået nye Magnolia stempler hjem, måtte jeg jo lige eje det med hesten!!

Ja det er vist en scrapcat jeg har fået mig, han er ialtfald meget interesseret i mine scrapsager!


Sådan lå han og sov i går og vågnede ikke engang, da jeg rakte ind over ham for at tage kameraet og heller ikke da jeg tog billedet! Han er bare skøn! Vi har ikke fundet det helt rigtige navn til ham endnu, så gode forslag er velkomne. Lige nu slåsser vi om, hvis tastetur det er!!! Det er altså ikke let at skrive, mens han vader rundt på det og bider lidt i det :) God dag til alle som kommer her forbi!

19 kommentarer:

Lotte sagde ...

Endnu et skønt kort fra dig.. Og ingen tvivl om at hesten er vidunderlig. Jeg har selv netop fået nogle stempler hjem fra scrapbookfun.. Hele 5 stk, så nu har jeg mine egne magnolia stempler :D
Jeg holder på at Katten skal hedde enten Fister eller Bailey.

Linda sagde ...

Ahh de ´n pru hest er da så sød, og kortet er da så flot så flot.
Jeg ved godt at det er ikke et navn, for Den røde Baron er ellers fin til ham. Hvad med Ib ? Han er da nuttet...

Saster sagde ...

flot kort med heste - den tror jeg da også jeg må eje! Sikke en nuttet mitte du der har fået dig - en rigtig lille fræk en ser det ud til :-)

Karin sagde ...

Altså... det heste stempel får noget helt lækkert over sig når det har været i hænderne på dig
:-)
Med hensyn til misse-navn, så tar det den tid det tar, ik? ;-)

Jette W sagde ...

Det er bare et dejligt kort, det heste stempel må jeg også eje.
Ja, i må også slås om stolen, jeg kan se den vandt.

Pia sagde ...

Det er et super sødt hestekort og hvor er han altså nuttet ikke til at stå for

Susanne Meltesen sagde ...

Han er da for dejlig, den bette...

Og skøøøønt kort, du har lavet. Det er liiiige før, jeg synes heste er søde dyr... ;o)

Thanni sagde ...

Dejligt kort - hesten er bare sød :)
Kan det nu svare sig at slås om den stol - det er jo tydeligt hvem der vinder :D

lam sagde ...

ja man har en holdning indtil man får en ny;O) Kan godt forstå du ahr svært ved at modstå.....super lækkert kort som altid

maria sagde ...

Super lækkert kort, måske der også skulle flytte en hest ind hos mig :0)
Hvor er han da bare skøn

fie & Co sagde ...

Han er jo en lille scrappe kat, s han skal da hedde Ranger eller Cosmo Cricket eller Cloud 9 (Cloudy)
Jeg kan godt forstå du er vild med hesten, jeg elsker hele bondegårds serien og har købt dem allesammen;0)

Sine sagde ...

Dejlige kort som altid.. :D Jeg er sikker på at han skal hedde Georg. Jeg arbejder sammen med en af slagsen, og han er også altid lidt i vejen, men hyggeligt selskab.. LOL

Majer sagde ...

Nej nej nej.... han skal da hedde Laurits, efter "Røde" i Matador :-)

Netti sagde ...

Rigtig flot kort du har fået. jeg har også skulet til de stempler :o)
Men jeg har svært ved at finde et sted hvor jeg kan købe EZmount!
Katten er da for lækker. Jeg kan godt forstå at i ikke kan modstå ham :o)

Betina Olesen sagde ...

hi hi hi....sød og lækker kat, rigtig god opstilling, rigtig gode detaljer og farverne mums...hmm... måske jeg skulle lifte det... LOL

Han skal da hedde Scrappy.....

Hygge fra Betina

Jette / ma11edina sagde ...

Igen et super flot kort, lækkert stempel!!
Hvor er han altså nuser, ham scrap-katten! Sjovt, sådan ligger vores efterhånden store Franz også og sover - helst i sofaen - liggende på ryggen, med kroppen drejet 1½ omgang! Dét er et rigtigt katteliv, og vi flytter os gerne LOL!

Sarah sagde ...

Rigtig flot kort.
Åhh han er altså for dejlig og dygtig til at scrappe - eller hva?
Hav en god dag.

Anonym sagde ...

rigtig fint kort, og hvor er han bare sød ham katten :)

Anonym sagde ...

rigtig fint kort, og hvor er han bare sød ham katten :)