lørdag, marts 15, 2008

Lækker præmie og et kort uden stempler!

I går fik jeg en skøn pakke fra Sarah det var en præmie jeg vandt på hendes blog og den var fyldt med lækkerier og et super flot kort! Mange tak igen Sarah, jeg blev super glad for det hele og bolcherne smagte sååå godt! :).........(ville ikke risikere, at skulle dele dem med resten af Mafiaen på tirsdag, så jeg blev nødt til at spise dem! hehe)


Jeg har lavet nogle flere kort med punchede blomster! På dettte har jeg punchet kurven ud i rillet Bazzill og sværtet den med distress ink! Jeg synes det kom til, at se rigtigt godt ud, så det er ikke sidste gang jeg gør det!

13 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det flot med de punchede blomster - og skønne farver :)
Og sikke da en dejlig pakke du har fået MED bolcher ;D

Charlie sagde ...

Fine kort igen, igen og lækker præmie. Du fik også chokolade og Kusmi tea kan jeg se - den fik jeg noget af i min pakkekalender sidste år. Jeg har været tedrikker i årevis og syn's det er sjovt at det er blevet så trendy at en gammel russisk te nu kan købes (for det HVIDE ud af øjnene) i Danmark.

Majer sagde ...

Sikke en lækker præmie du har fået. Jeg havde da også skyndt mig og spise alle bolcherne, før resten af mafiaen kom... de havde med garanti ikke holdt sig tilbage :-)

Lækkert kort du har lavet... dejligt at se noget, hvor det ikke er et stempelaftryk der er i fokus. Det er ikke så tit man ser det mere. Er kurven også en punch??

Netti sagde ...

Sikke flotte ting du vandt. Superdejligt.
Lækkert kort du har lavet og fed teknik med den kurv :o)

lam sagde ...

wow sikken en dejlig premie. Super sød kort som altid

Marianne sagde ...

Sikke en dejlig præmie - og det kort er supersødt - uden stempler ;o)

MH72 sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud med den kurv, godt fundet på!
PS: Er MEGET skuffet over at du selv har spist bolcherne....

(**LOL**)

Unknown sagde ...

Lækker præmie, og et rigtig sødt kort

Pia sagde ...

Det ser bare så flot ud med de punchede blomster, super flot kort

troll13 sagde ...

Eiii, et lækkert kort, jeg er vild med den måde du har lavet blomsterne og sat på

Karin sagde ...

Og man FØRER sig frem.... vinder priser, spiser bolsjer når man er på kur, og .... ;-)
Super effekt med kurven på kortet!

Susanne Meltesen sagde ...

Eeeiiiiijjjj - hvorfor må vi ikek få bolcher...???
(...LOL...)

Et vildt sødt kort - fed idé at lave kurven sådan.

Anonym sagde ...

ej så det var dig som løb med din fine præmie fra sarah af ;)
og den blomsterkurv der, suk hvor er det bare flot lavet!