onsdag, marts 19, 2008

Æske

Jeg har manglet noget til mine Prisma penne, når jeg skal have dem med til crops! Til hverdag står de jo i penneholderne, som jeg lavede for et stykke tid siden, men det hænder jo, at jeg gerne vil have dem med mig. Jeg fandt denne æske i Brugsen for et stykke tid siden og der kan være ca. 55 penne i! Jeg malede den med akryl maling invendig og i kanten og satte et stykke BG papir på. Hængslerne er grungeboard og knappen er en stor brad. Jeg satte et stykke elastik tråd på, som kan sættes op over knappen og dermed holde æsken lukket!

Hehe jeg kan se mit indlæg i mandags, har skabt rigtig mange spekulationer og der er kommet en del gode bud! NEJ jeg skal ikke være farmor...det er jeg overhovedet ikke gammel nok til og det har jeg også fortalt min søn, så det venter han selvfølgelig med!!............Næhhh jeg kan jo ligeså godt løfte lidt af sløret nu ...............jeg skal være MOR igen...... til en lille dreng!!! .....fortsættelse følger på fredag!

18 kommentarer:

Unknown sagde ...

Flot æske.
Skal du have hund eller kat ????

MH72 sagde ...

Så er hemmeligheden vist ude!!!
Har jo godt kunne se de sidste gange til tirsdags-scrap hvor det bar hen ad....
TILLYKKE!!!

Marianne sagde ...

Rigtig flot æske - jeg er nu stadig nysgerrig..... Skal jeg vente helt til på fredag?????

Anonym sagde ...

hvor er det en fin æske :)
Mor igen?? ih fortæl fortæl

Thanni sagde ...

Hvor er det en sød æske - det er da vist lige en idé der skal gemes ;)
Mor????..hmmm ?? :D

Karin sagde ...

Super flot æske :-) Hi hi, du forstår lige at holde folk på pinebænken, hvad? Det kan jeg jo sagtens sige, når jeg nu er en af de indviede, hi hi ;-)

Sarah sagde ...

Hmmm nu er jeg da også nysgerrig! Godt vi kun skal sove 2 gange før det er fredag (hi hi...)
Jeg har haft købt samme papæske men min er stadig helt naturel!
(det kan være jeg bliver inspireret...

God påske...

Pia sagde ...

Super flot æske kan godt li' det lidt rå look,spændende at høre men tror jeg har et gæt.

Susanne Meltesen sagde ...

Ja, æsken er virkelig lækker - fik den jo set i går...
Du kan bare det der...!!!

Og så var det da lidt af en nyhed, den vordende mor kunne bringe på banen i går... ;o)

troll13 sagde ...

Sikken en lækker æske, smart med grungebord hængslerne du har brugt og flot farvekombination.
Du forstår da at holde folk til "ilden", jeg må da indrømme at jeg også er temmelig nyskerrig ;o) -så jeg besøger dig jo nok snart igen (det havde jeg da ganske givet gjort alligevel ;o) )

Netti sagde ...

Superflot æske i vildt lækre farver..men har du SÅ mange penne siden at du kan sige der kan være 55 stk i?? Superlækker æske.

fie & Co sagde ...

Hi, hi... Eller måske en lille ny hunde baby dreng:0)

Flot æske

maria sagde ...

Super flot æske, er vild med dine hængsler.

Spændende og høre hvad du vil fortælle os

maria sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Linda sagde ...

Ihhh hvor spændene, jeg er næsten sikker på jeg har gættet det, og hvis det er det rigtig gæt så sænder jeg dig en lille barselsgave :0) Flot æske ( og bare det var mig der havde så mange penne )

Dorit sagde ...

Lækker æske... det er vel ikke til "det" på fredag ?!
OK, så gætter jeg på noget med Kb; hvis det var i mit hjem, så var det BFA !!
Hi-hi, tror nogen har "snust" sig til et gæt ...

Ragna sagde ...

Den æske er blevet super flot. Rigtig god ide med den ekstra elastik. Glæder mig da også til at høre mere om din lille hemmelighed. Forældrerollen er jo noget af det skønneste.

Unknown sagde ...

Lækker æske. Godt jeg først har læst indlæget i dag, fredag ellers ville det være uudholdeligt at vente på fortsættelsen.;0)