onsdag, april 30, 2008

Billeder fra Scrapevent2008

Så er der lidt billeder fra Weekenden! Først noget af alt det jeg havde med hjem...goodiebag, kursusmaterialer, indkøb og præmier.....jeg har ikke fået det hele med på billedet, men en god del af det! Det var en skøn weekend og alle pengene værd!


Her sidder vi som en flok skoleelever til et af kurserne!

Nogle af underviserne, Gail fra MM - Caroline - Jenny og Theresa

Fru Ravn i dyb koncentration til lørdags croppet!

Min søde rejsefæller og roomates. Tak for godt selskab og god ro og orden tøzer!

11 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Hvor ser de dog hamrende godt ud de 3 damer på sejlbåden.

lam sagde ...

siken en masse laækre sager du fik med dig hjem og det ser ud til at i har hygget jer

MH72 sagde ...

Hvor ser det bare skønt ud... men mangler der ikke noget på det nederste billede? Nu ved jeg det - JEG mangler :-)))

Netti sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud og sikke nogle lækre ting du har købt.
Hvad er det for en lille taske nede i hjørnet?

Susanne Meltesen sagde ...

Hvor ser det altså bare hyggeligt ud - ærger mig stadig lidt over, at jeg ikke var med...

Og du har da vist ikke særlig mange ting med hjem, søde.. LOL

Lone sagde ...

UHhhh sikke en masse lækre sager du har fået med dig hjem. Det ser godtnok osse ud til at I har haft det rigtig rigtig hyggeligt ;-)

Marianne sagde ...

Lækre ting - og hvor ser det bare skønt og hyggeligt ud. Bliver jo helt misundelig..... ;O)

Dorit sagde ...

Superlækre ting, vi fik med over broerne....
Jeg vil gerne have password til vores webalbum men jeg har ikke mulighed for at sende en pb via scrapshop, vil du sende en via min mailadresse, den står på min blog under "om mig" ?? Taaaaak
Doritten

Karin sagde ...

Jaaaa, sikke en weekend :-) og læg lige mærke til billedet af Fru Ravn, her self... hun scrapper!!
;-)

Anonym sagde ...

Yes en Super weekend og ja jeg tro også der mangler nogle på det sidste foto........mon de er med til næste år

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Som I sidder der og hygger jer ;o) Det var så hyggeligt lige at hilse på.