tirsdag, januar 13, 2009

Her sker der ikke så meget

Der er lidt stille her på bloggen for tiden og jeg får heller ikke rigtigt kommenteret jeres blogs, men jeg håber snart at få overskud til det igen. JEG VIL HA' SOMMER NU! :) Jeg får lavet en lille smule, men noget af det kan jeg ikke vise her endnu. Jeg har lavet nogle meget enkle konfirmationskort og her er et af dem. Teksten bagved tillykke er scannet ind fra en ordbog og printet ud. Stjernen og tillykke er skåret ud på Robo'en
Not much happens here, but i do hope i soon get some energi back. I WANT SUMMER... NOW!! :) I have been making a little bit, but i cant show it here yet. I have made some very simple confirmation cards. I scanned and printed the definition of confirmation from a dictionary and put it on my card behind the greeting. The star and the greeting are made on my Robo.


14 kommentarer:

Pia sagde ...

Ja det er lidt stille på din blog,savner at se dine flotte kreationer, tænker du har travlt med dine design job. Det er et flot kort, smart med den printede tekst. Jeg vil også have sol og sommer, synes ikke om det her triste vejr.Du må have en dejlig dag

Tanja sagde ...

Jeg glæder mig også til sommer - eller bare lidt mere lys om dagen... :o)
Jeg savner alle dine kanon flotte kreationer, men regner med du kommer stærkt tilbage når overskuddet er der...
Jeg er vild med det enkelte kort og jeg kan godt lide at du bruger den tekst ang. konfirmation - den ide´ liftede jeg sidste år fra dig... :o)
Scrapknuzz Tanja

Dorit sagde ...

Sommeren kommer nok om lidt ... Jeg er altså også gået lidt "scrapdød", tror det er fordi jeg efterhånden ikke kan overskue mit scraprum, og hvad der er på hylderne og i kasserne og... Alligevel bestiller jeg flere varer, det er jo herligt med udsalg. MEN på lørdag må vi være friske, glæder mig til at se en SQ, hi-hi !

Karina Beck sagde ...

Sødt og enkelt kort. God ide med teksten, jeg skal også snart lave et konfirmationskort, så den ide gemmer jeg.
Jeg er heller ikke så god til den mørke og længes også mod lysere tider..

lam sagde ...

flot og dejligt enkelt

Anonym sagde ...

Sommer??!! Den kan købes på dvd :O) Du må ha lidt tålmodighed...vinter først..og så det skønne forår..og først da sommer. Mon du påtænker en ferie til sommmer, siden du længes ?
Flot og anderledes kort...helt sikkert et jeg vil lifte !

Netti sagde ...

Sikke et flot kort :) Det ser vildt lækkert ud..det skal helt sikkert liftes.

Charlie sagde ...

Ja nu må dagene godt blive lidt længere - jeg savner også lyset - igår var det nærmest mørkt HELE dagen her hos os. Sender dig et lille solskinsknus... (kram) .... håber det hjalp??? FINT konfirmationskort - jeg bruger også ordbogstekster i ny og næ - det er lidt blæret ikke??

Majer sagde ...

Det er et rigtig fint konfirmationskort du har lavet. Tak for at du mindede mig om, at det er ved at være tid til at få lavet sådan nogen.. jeg har jo ikke en masse andet jeg også skal have lavet :-)

Gitte sagde ...

Ja kom nu sol og sommer. Vejret hjælper heller ikke på ens humør. :)
Et super flot konfirmations kort. Jeg er også igang med indbydelser til min nieces konfirmation. Det sætter jeg også teksten på om konfirmation, så stempler jeg konfirmations datoen henover.:)
Jeg sender lige en masser energi til dig....................................................................Hjalp det lidt? ;)
Du må ha' en rigtig god onsdag.

Jette / ma11edina sagde ...

Enormt flot og enkelt - det liftes med garanti. Ideen med konfirmand-teksten er super god, den vil jeg helt sikkert bruge når tid er....
Ja, lækkert og lidt "råt" kort til en konfirmand....psst..dejligt at høre lidt fra dig og bloggen igen ;-)

Linda sagde ...

Det er rigtig flot dit kort og det ser kanint ud med teksten som du har printet. Hvis du finder det der sol og sommer så sig til og jeg vil også have det.

Gitte sagde ...

Hej Charlotte
Jeg har givet dig en award, så kig forbi min blog.
Scrapknus Gitte

Unknown sagde ...

rigtig flot kort, og sikke en god gave du har fået:0)