fredag, januar 23, 2009

Scrapbookqueen 2009

Jeg har igen i år tilmeldt mig Multiscraps Scrapbookqueen konkurrence. Jeg håber jeg kan holde gejsten lidt længere denne gang, end sidste år, hvor jeg droppede det efter ganske få omgange! Måske kommer det helt af sig selv, for i år er reglerne sådan, at de 2 som får færrest stemmer hver gang, ryger ud :)
Første udfordring lød på at scrappe en drøm - enten noget man har drømt eller noget man går og drømmer om. Desuden skulle der være mindst 2 billeder på layoutet.
God weekend til alle, som kommer her forbi.

LO made for Multiscraps Scrapbookqueen 2009. I hope to be a little more serious this year, than I was last year. The 2 layouts with least votes is out of the competition each time, so perhaps it won't take long before I'm out :)
We were surpose to scrap a dream - either a dream we have had or something we dream about.
Have a nice weekend!



32 kommentarer:

Tanja sagde ...

WOW WOW et total lækker LO- mange lækre lækre detaljer.. :o)
Jeg har tildelt dig en Award, så tjek min blog..

Scrapknuzz Tanja

Anonym sagde ...

WOW, absolutt nydelig!!!

Unknown sagde ...

Øjjjj - læææækker opsætning, lææækre farver og skøn journaling - det er så lækkert et layout, Charlotte

Heidi sagde ...

så super flot et lo - som fik min stemme ;o) er vild med opsætningn - farver mm.

Rigtig god weekend

Pia sagde ...

Total lækkert layout, flotte farver og opsætning, skønne billeder og sørens at den dejlige drøm ikke er virkelighed men det er dejligt at have noget at drømme om ellers ville det hele måske også være for kedeligt. Du må have en dejlig weekend

Christiane sagde ...

*sigh* i sooo would love to scrap with you!! your work is again eyecatching!!
have a fab weekend!!

Dorit sagde ...

...det er vist den drøm vi alle har, særlig det med den unge tjener, ho-ho.
Fed opsætning og skønne farver, ja en turkisfarvet drøm !!

Hanne sagde ...

Nøøøøjj hvor er det et lækkert LO. skøn opsætning

Else Slipsager Petersen sagde ...

Virkelig lækker LO som fik min stemme. Flot opsætning og lækre detaljer - Er vild med det og det er føjet til listen over LO, der skal liftes

Majer sagde ...

Lækkert LO i nogle skønne farver :-) Selvfølgelig kan du holde gejsten denne gang :-)

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...er helt mundlam - det er dæleme total lækkert! Så flot...og herlig "historie"...ja, det er bare helt i top!! Bli´r lige lagt i favoritterne!!

Linda sagde ...

Det er totalt sejt Charlotte. Nogle ritig fede farver og så ved du jo et er er vild med alle dine detaljer.

Karina Beck sagde ...

Du har lavet et rigtig lækkert layout. Det ser godt ud med teksten.

Karin sagde ...

Ja du ved jo godt at jeg nærmest skulle hejse kæben op fra gulvet da jeg så det IRL ;-) Jeg mangler ord ;-)

MH72 sagde ...

Hvor er det fedt og med nogle gode detaljer. PS: Tag mig med til paradis!!!

Netti sagde ...

Hvor er dit layout bare lækker!! Jeg er helt vild med glimmerpalmen og din tekst.den er virkelig godt skrevet :)

Thanni sagde ...

Det er SÅ godt - opsætningen med billederne i cirklen og blomsterne og teksten i strmler ....jamen bare det hele!! :)

Linda K. sagde ...

Meget lækkert LO du har fået lavet, super flotte farver og opbygning. Super flot. Der ligger en hilsen til dig på min blog. http://lindaskrea.blogspot.com/2009/01/award-et-kort.html

BellaMio sagde ...

Det er et fantastisk LO.., og mon ikke det er manges drøm!! Jeg ville bestemt ikke klage, hvis vi sad i Caribien igen!! Ak de drømme!! Fantastiske farver.., og billeder!! :-)

Susanne sagde ...

Super super godt LO du har fået lavet, nyder altid at følge din blog :)

Margit sagde ...

WAAUUUW... det er bare SÅ godt... farver og tekst og opsætning...
Jeg nåede at blive HELT misundelig, før jeg fandt ud af at overskriften var SÅ sigende ;-)
God aften

Gitte sagde ...

Waouaw et lækkert LO du har lavet. Super flot opsætning og skønne farver. Jeg kan godt lide på den måde du har sat teksten.
Ja hvem der bare sad på den lækre sandstrand. :)

Gitte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Gitte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
troll13 sagde ...

Det er altid dejligt at komme og besøge din blog med alle dine skønne ting, jeg har derfor valgt at give dig en Award, samt en udfordring. Så kig på min blog ;o)

Gitte sagde ...

Ja med sådan et flot LO - er det nok værd at holde ud denne gang. Og historien er godt skrevet. Hvem ville ikke gerne sidde på en strand (ikke Brøndby Strand) - hvor vejret er vidunderligt og vandet er 30 grader.

Charlie sagde ...

Smukt - og god drøm SUK - glæder mig SÅDAN til lysere vejr og sol igen. Palmen er totalt lækker og det ser godt ud med strimmel-journalingen. FINT - håber du holder hele vejen i år, så man kan få masser af god inspiration. =0)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er da virkelig en fed drøm - og din journaling er perfekt! Farver og komposition lige så. Jeg glæder mig til at se mange flere layouts fra dig i Scrapboo Queen udfordringerne ;o) Jeg hepper på dig hele vejen.

Cowgirl sagde ...

HE HE jeg troede det var julemanden som vækkede dig og sagde det var hans køje !!!
Flot LO og jeg håber du hænger ved med SQ09

Anonym sagde ...

Gillar den har layouten jättemycket. Såå härliga färger och vackra detaljer. Dokumentationen är väldigt prydlig och snygg!

Unknown sagde ...

Wow Så nyydeligt!!! lekre farger, design og detaljer!!!!
Love it!!!

Takk for en fantastisk skisse til StampARTic, utfordringen er nå publisert!!!

Klem,
Jorunn

Anonym sagde ...

hi hi jeg stemte faktisk på dit layout ;) synes det var så fint og teksten var sjov.