lørdag, maj 02, 2009

Bogmærke og nyt navneskilt

Jeg har helt glemt, at vise dette bogmærke, som jeg lavede en eftermiddag, hvor Karin og jeg legede med alkoholink, distress ink og meget mere. Det var super hyggeligt, at få lov til at grise med farverne. Manden med paraplyen har Karin tegnet og jeg har lavet ham om til en gsd fil til Roboen. Blomsterne er lavet efter Majers opskrift!
I made this tag a while ago. Karin and I had a fun afternoon playing with alkoholink, distress ink and a lot more. The man with the umbrella has Karin been drawing and I made him to a gsd file for the Robo. The flowers are made after Majers instructions.


Jeg har også lavet et nyt navneskilt. Da jeg så denne fugl blandt mine grungeboard, tænkte jeg "Det ligner da en ravn" og det hedder jeg jo, så det var oplagt, at bruge den til navne skilt :) Jeg har først malet den med sort akrylmaling. Derefter smurte jeg limlak på og dryssede med sort glimmer fra Making Memories. Farligt griseri og det bliver jo ved med at drysse trods limen, så jeg smurte et tykt lag Glossy Accents over - meget tykt, som man måske kan ane på det nederste billede!
I also made a new nametag. When I saw this grungeboard bird I thought it looked like a Raven. And since that is my last name, I decided to use it for a nametag. I put alot of black paint, glitter from MM and tons of Glossy Acents on it - you can probally tell by the bottom picture :)




God weekend til alle som kommer her forbi. Og 1000 tak for alle jeres søde kommentarer, jeg er selv utrolig dårlig til, at få kommenteret for tiden, så det glæder mig meget at i tager jer tid til det!
Have a great weekend all of you! Thank you so much for all the nice comments. I'm so bad at commenting myself at the moment, so I'm really happy that someone take the time to drop a few words for me!

17 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle rigtig lækre ting du har lavet... Det bogmærke er da for SEJT... :o)
KANON ide´med ravnen - det passer perfekt til et navneskilt til dig..
Bare du en gang imellem smider en kommetar hos mig er jeg glad... :o)
Scrapknuzz Tanja

Eva (Fister) sagde ...

Øj hvor er det flot! og det navneskilt - perfekt :o)

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot tag! Og det navneskilt var da perfekt også.

Gitte sagde ...

Ja den lille fugle kan da godt gå for en ravn. Det ser kanon godt ud med både glimmer og glossy på. Fed effekt.:)
Hvor er det tag skønt. Vild med den lille mand med paraplyen. Super flot. :)
Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

Pia sagde ...

Super flot bogmærke og ravnen er bare så flot og endnu flottere IRL.super kreativt. Selv tak for hyggeligt og sjovt selskab,vi ses jo snart igen.

Netti sagde ...

Flot bogmærke du har lavet...sda hun bare og vupti tegnede den mand??!!
Dit navneskilt er jeg da helt vild med..det er jo genial :)

Lina sagde ...

Lækkert bogmærke og fed fed fugl - den er jeg helt pjattet med!

Majer sagde ...

Weeh... sikke et lækkert tag... (er du begyndt at øve dig til SAM?!?! ;-) )

Gitte sagde ...

Et flot tag og selvfølgelig er den fugl en Ravn. Håber jeg ser dig med den på til Scrap-a-mania ?
Fortsat god week-end til dig.

Jette / ma11edina sagde ...

Lækkert bogmærke....øh er ban sådan bare håndtegnet, ham med paraplyen??!! Wow. Og dit navneskilt....ja, det MÅTTE jo være sådan ét :-D og det er total flot IRL også!!

Nathalie Kalbach sagde ...

Oh I love your new name tag!! awesome!

lam sagde ...

Sikken en fed bogmærke og fed effekt du har lavet med farverne.
genial navneskilt og ja vi ses til SAM

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Dit navneskilt er PERFEKT - og super flot udført.

Charlie sagde ...

Hej og jeg SAVNEDE også at være med i Sverige - men valget faldt på syd Frankrig og familien. =0) Kanon "ravneskilt" du fik lavet dig. Og JEPS vi ses til SAM selvom jeg kun kan være der lørdag.

Stine66 sagde ...

KANON navneskilt. Og sikken meget du fik lavet i Sverige !

Inger Harding sagde ...

Så lekkert Charlotte!!!
Kjempestilig (R)navneskilt!! :-D

troll13 sagde ...

Jammen det er jo bare et perfekt navneskilt til dig, skønt er det.
Også super lækkert bogmærke.