onsdag, juni 17, 2009

Omsider en opdatering

I wekenden var jeg i Gislev til et rigtigt hyggeligt crop sammen med nogle skønne quinder. jeg fik lavet dette LO (som jeg lige har arbejdet lidt mere med herhjemme) samt påbegyndt et andet. Billedet er et Gitte tog af mig på SAM, hun er en kanon dygtig fotograf.
This weekend I was at a great crop in Gislev together with a bunch of great girls. I made this LO - well almost. I finished it at home. And I got started on another LO. The picture was taken by Gitte when we were at Scrapamainia in may. Gitte is so good at taking pictures.

21 kommentarer:

Stine66 sagde ...

VILDT FLOT LO - Jeg sidder bare her og bliver ved med at finde nyt at se op.

sonja sagde ...

Hvor er det bare smukt,og så mange skønne detaljer,man bliver helt rørt.

Heidi Jensen sagde ...

Hej.
Den blev super flot. Godt du skiftede teksten ud...
Men hvor blev alle de gode forslag til overskrift af ????
Så som god bedring, tillykke osv.

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flot layout. Er vild med de mange lag helt ude i kanten af layoutet.

Dorit sagde ...

Oh, det er vildt sart og fint i farverne, et rigtig stille og roligt LO, slet ikke dig hi-hi !! Lækkert opbygget og med skønne detaljer, kan godt li' kanterne, blonden, blinget og, ja det hele !
Tak for sidst, rigtig hygligt som sædvanligt !

Majer sagde ...

Hvor blev det bare flot. Det klæder dig virkeligt at være omgivet af disse sarte farveer :-)

God overskrift, selvom du nærmest vækkede mig, da du pludselig havde fundet på den :-)

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækkert layout og ja, Flot billed.

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det bare et KANON flot Layout med en masse skønne detaljer... :o)
VILDT godt billede af dig...
Scrapknuzz Tanja

Netti sagde ...

Hvor er det da bare vildt flot og ja sikke et lækkert billede :)

I næste weekend skal jeg til jubilæum på Vivild..kæft jeg glæder mig :)

Christiane sagde ...

wow, this is truly a fab picture and a stunning layout!!
i HATE my dentitst!! ;) hope to see you BEFORE october!! hugs!!

Charlie sagde ...

Hej du - Ja sikken et knaldgodt billede af dig. Må vist se om Gitte også kunne trylle mig ned på papir med et godt resultat ved lejlighed. Tænkte nok du var sådan en skabs-pussenusse en. Jeg går jo heller ikke i TYL OG FLÆSER (vi lader lige billedet stå et øjeblik...) men elsker også at lave tøseting... Tak for kigget det er såååå smukt.

Margit sagde ...

Fantastisk SMUKT...
Gitte er en dygtig fotograf og du er en dygtig scrapper.
Sikke et flot LO du har lavet.
Og det er lige tilpas romantisk med mange flotte detaljer...

maria sagde ...

wow et super smukt og romantisk LO fyldt med så mange skønne detaljer :0)

Karin sagde ...

Super romantisk :-) Sig mig ... blev du mobbet lidt den weekend??

Pia sagde ...

Lyder som en hyggelig tur. Hvor er det et smukt layout Charlotte så fine detaljer og sarte farver og så er det jo også et smukt billede. Du må have en god dag.
knus fra Pia

Gitte sagde ...

Et supersmukt LO og jeg er glad for, at du kunne bruge nogle af de billeder jeg tog. Det ser iøvrigt godt ud i sort/hvidt.

Lone sagde ...

Wow hvor er det bare et lækkert Lo, Charlotte. Lækre sarte farver, og et super billed af dig.
Go weekend

Gitte sagde ...

Hvor er det et meget smukt LO du har lavet. Skønne farver. Det er et rigtig flot billede af dig. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend.

lam sagde ...

wow det er bare så flot og romantisk

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Hej Smukke, dit LO er bare sååå flot, romantisk, smuk ... jeg kunne blive ved ;-)
Du kan tro at jeg var ked af det, at jeg blev nød til at aflyste Gislev ... øv øv øv :-(
Håber vi ses inden oktober ... Du hører fra mig ;-)
Knuzz
Maj-Britt

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Wow, Charlotte! Det var et super lækkert layout og helt perfekt til dit tema.