søndag, juni 07, 2009

ScrapbookQueen 2009

Jeg er stadig med og mit LO fik ovenikøbet flest stemmer denne gang ..weeeeee :) Der skulle være mindst 4 billeder, vi måtte ikke bruge mønsterpapir og emnet var "I danmark er jeg født...." Jeg var ret vild med det LO vi lavede på et af kurserne i Sverige og dette LO er næsten en tro kopi af det! Jeg brugte bla. et stykke hvidt papir, rubons, stempler, en legoklods til at stemple med, og akrylmaling.
I'm still in the competion and my LO even got most votes this time...weeeeee :) The theme was about Denmark, there had to be at least 4 pictures and we could not use any pp. I loved one of the classes I took in Sweden and this LO is almost like the one we made there! I have used a piece of white paper, rubberstamps, rubons, a legobrick to stamp with and acrylic paint and a few other things.

Vi er kun 6 tilbage i konkurrencen nu! Der var desværre en del som sprang fra denne gang! Se de andre bidrag her
There are only 6 of us left in the competition now. Unfortunately there was a lot who did not made this LO! Look at alle the laouts here

16 kommentarer:

Rikke sagde ...

lækkert lo og fedt tema, sån et lo burde vi alle lave, med vores syn :) flot med de lego klogs stempler

Unknown sagde ...

Sikke en skøn side.. er vild med din kombination af kongehus, højtbelagt smørrebrød, den lille havfrue og røde pølser... så kan det vist ikke blive mere dansk...God måde at få legoklodserne med... en rigtig spændende side! Super flot... håber du vinder!

troll13 sagde ...

Godt gået, men du laver jo også altid de fedeste ting ;o)))
Skøøønt LO du har lavet.

lam sagde ...

Super fed opsætning og mix af farver og mønstre

Majer sagde ...

Havde godt nok ikke regnet ud at dt var dig LO, da jeg stemte på det ;-)

Sjovt at du har stemplet med Lego-klodser :-)

Kirsten sagde ...

Jeg kan godt forstå at du fik flest stemmer med det her LO. Det er simpelthen bare så flot.
Fed idé med Lego klodsen. :-)

Charlie sagde ...

Det er bare superdansk - med rød pølse, havfrue og de gule sennepsmarker. Kan godt forstå du fik mange stemmer. Mangler kun en svane - men den ville Murphy jo bare være blevet bange for.... (fnis)

HenrietteH sagde ...

Det er da bare så skønt et LO - billederne sat så tæt sammen giver en god kombination.. flot med de rød/hvide farver.. og herlig detalje med legoklossen - det må prøves... Du fik sørme også min stemme...

Netti sagde ...

Det ser da vildt godt ud!! Da jeg først lige så det uden at have læst teksten, tænkte jeg, hvor mon det er købt. Det er da bare genialt tænkt.
Tillykke med at du er videre.

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et FLOT LO... Mange skønne detaljer.. :o)
Tillykke med at du er videre..
Scrapknuzz Tanja

Pia sagde ...

wow flot layout Charlotte hvor du har mange steder med som viser Danmark, flot at du har brugt de clearstamps fra sverige, jeg har også haft gavn af mine flere gange

Eva (Fister) sagde ...

Super flot layout - det kan man kun blive glad af at kigge på :o)

Thanni sagde ...

Super flot - rigtig dansk!! :)..fed måde du har sat billederne sammen på :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

fedt at se en anden udgave af Jennys projekt. Jeg kan godt forstå, at du har genbrugt ideen, for det er sådan en fed effekt. Jeg tror, det var mit favoritkursus på eventet. Dit danske layout her er super flot!

Gitte sagde ...

Flot LO - kan godt forstå, at du gik videre. Og nogle flotte billeder, der viser Danmark. Godt gået.

Margit sagde ...

Wauwww... hvor er det et super flot DANSK LO. Der er da alt på, som man forbinder med DK...
Baggrundspapiret er flot. Jeg kan godt lide at du holder det i rødt/hvidt og alligevel levner plads til at det er billederne der får focus.
Jeg kan godt forstå du stadig er med ;o)
Fortsat held og lykke....