torsdag, juli 02, 2009

ScrapbookQueen 2009

Jeg er stadig med! Nu er vi kun 5 tilbage, så det begynder, at blive spændende!
I'm still in the competion. There is only 5 of us left now, so it's starting to get exciting!

Emnet denne gang var frit, men vi skulle bruge et stort foto, som vi havde redigeret i og det skulle printes på karton. Derudover skulle vi bruge stof og varm embossing mindst 1 sted på layoutet.
No theme this time, but we had to use one large photo that was edited and then printed on cardstock. There had to be fabric and embossing on the layout too. I'm not going to translate all the details, but do ask if you have any questions.


Billedet er redigeret i photoshop efter denne vejledning http://www.myohanhtun.com/tutorials/photoshop-tutorial-1-photo-to-pencil-drawing-in-adobe-photoshop.html/ og printet på råhvid Bazzil.
Swirlerne er klippet ud af et ark mønsterpapir fra Chatterbox og farvet med Metalic Rubon for at passe bedre i farven. Det samme er den lille sommerfugl fra Tattered Angels.



Blomsterne er stemplet med sort akrylmaling på hessian med et Orion Design stempel. Jeg har duttet rød stickels på støvdragerne og sat en stor bling brad i midten.


Jeg har sat nogle sider fra en gammel bog fast på bagsiden af mit mønsterpair fra Grapic45, så de blev synlige der hvor hjørnerne er bukket.
Jeg har stemplet og guld embosset med et Prima Build A Frame stempel i hjørnerne af et stykke sort Bazzil karton.

Ha' en skøn dag!
Have a great day!

18 kommentarer:

Ria sagde ...

Hvor ser det bare flot ud! Og sikke en masse gode idéer, du har! :)

Charlie sagde ...

WAUW siger jeg bare - sikke meget forskelligt du har lavet og sikke flot det er. Mangler bare at du selv har tygget træet og lavet papiret - men det kan du jo stadig nå til en af de kommende udfordringer. =0) VILD med dine hessianblomster - kunne du punche dem eller er de håndklippede??

Charlotte Ravn sagde ...

Blomsterne er klippet ud Charlie og mange tak for de pæne ord :)

Karin sagde ...

Mange lækre detaljer, og en super idé med det tekst papir på bagsiden :-)
Ja, nu strammer det til med konkurrencen ;-)

troll13 sagde ...

Hold da op, det er bare su flot og gennemført... men det plejer det jo at være når det kommer fra dig.
Jeg er vild med dine blomster.
Og så kan jeg da godt forstå, at du stadig er med i konkurrencen ;o)

Thanni sagde ...

Det er bare SUPER flot!! - og med fede og anderledes detaljer :)..og så er det en rigtig cool redigering af dit billede :)

HenrietteH sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig mængden af fans som er vilde med de hessian-blomster. De er da bare så skønne.. Detaljen med gl. bogside bagpå papiret er da bare så super - så går der heller ikke så meget gammel bog til spilde :O)

Jeg syntes godt at vi kan være pave stolte over, at vi er kommet så langt i SQ 09. Det er jeg ihvertfald..

Fortsat god varm aften - forhåbentlig uden flere oversvømmelser...

Mette W. Sørensen sagde ...

Total fede detaljer, især blomsterne...ja alle detaljerne :-)

Majer sagde ...

Jeg er da total vild med de blomster. Ærgeligt at jeg ikke har sådan et stempel!!

Tja... eller hvad med billeder af at man sidder ved computeren... så er man da også i aktion *LOL*

LindaS sagde ...

Fantastisk layout. Blomsterne er fantastiske og super ide med "texten" på bagsiden.

Stinne sagde ...

lækkert lo - er sikker på du nok skal nå helt til tops i konkurrencen!!!

lam sagde ...

K.... det ser godt ud, fed detalje med bogpapiret

Unknown sagde ...

Totalt skønt Layout, og du er sluppet rigtig godt fra din billedredigering. Lige tilpas tegning, uden at være hverken for bleg eller for mørk...Og så er siden bare fyldt med skønne detaljer...Totalt inspirerende :o)

Dorit sagde ...

Superflot med en masse lækre detaljer, ingen tvivl om at det er de kanondygtige scrappere, der er tilbage !!

Inger Harding sagde ...

WOW, kjempestilig LO Charlotte!!!
Lekre detaljer og farger.
Ha en fortsatt god sommer!

Inger :-)

Birgitte sagde ...

Hvor er det et super flot LO.... kan godt forstå du stadig er med.... du er simpelthen kanon.... flotte detaljer!!!!!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Der var mange spændende idéer og detaljer på dette layout. Det ser rigtig godt ud!

Christiane sagde ...

my fingers are soo crossed for you, my friend!! :))