torsdag, februar 04, 2010

Layout og billeder af den lille ny.

Jeg skal jo til PACS i Italien i marts måned og jeg glæder mig helt vildt! :) Der er allerede kommet nogle før PACS opgaver, som man kan lave og den første var, at scrappe et layout med bogstaverne PACS. Eneste krav var, at de skulle være mindst 20 cm høje. Jeg har skåret bogstaverne ud på min Robo. Papiret er fra Magenta og det er jo nogle skønne forårsfarver.
Bogstaverne er sat på med 3D puder og blomsterne, som jeg har klippet ud af et ark fra samme serie, er limet fast med et par klatter lim hist og pist, så de ikke er helt flade. De lyserøde borter er punchede og er bagsiden af arket med blomster.
Endnu en detalje. Måske kan man lige ane, at jeg hopper i trampolin på billedet. Jeg synes det passede meget godt, at jeg hopper af spænding! :)
Jeg lavede et hurtigt kort af resterne.

Vores nye baby er nu kommet hjem og han er bare totalt nuttet og meget kælen. Han er sort, selvom det ikke ser helt sådan ud  på dette billede. Det er rigtigt svært at fotografere en sort kat. Vi ved endu ikke, hvad han skal hedde.På stamtavlen hedder han Wackymoon Pitch Black og vi har snakket lidt om, at kalde ham Wacky...... han er bare ikke særlig Wacky (skør), men en rigtig rolig og sød lille hyggefis.
Desværre synes Murphy ikke, at det er en god ide at få en lillebror. Han er panisk angst for ham og er flyttet i kælderen. Han er også næsten holdt op med at spise og er slet ikke sig selv. Jeg håber, at han meget snart vænner sig til det og kommer frem fra sit skjul. Det kommer helt bag på mig, at han er så bange. Jeg havde nok forventet, at han ville være sur og hvæse af den lille i starten, men ikke at han blev så skækslagen. I morges var han dog modig og kom et smut herop og gik forsigtigt rundt, heldigvis sov bettefisen stadig, så ham stødte han ikke på. Jeg håber det bare er et spørgsmål om tid, før han vænner sig til det og de bliver bedste venner. Det var jo ligesom derfor, at vi gerne ville have en kat mere. Men lige nu har jeg godt nok ondt af min Murphymis!

17 kommentarer:

Mette Hvistendal sagde ...

hej charlotte tillykke med den dejlige nye mis...

nu hvor murpy ikke er glad for ham kom jeg til at tænke tilbage på vores nummer 2 kat, den gamle og den nye kunne heller ikke sammen, men så prøvede vi at vaske begge katte og det hjælp, for så lugtede de ikke fremmede overfor hinanden... det skader jo ikke at prøve..

knus speedie

Nikolette sagde ...

Hvor er han sød ham "bettefisen". Måske synes Murphy at killinger er utilregnelige og han lige skal vænne sig til det hele. For hvor vil det da være synd, hvis de ikke kan have glæde af hinanden.
..gider ikke kommentere dit scrap, for det er jo altid godt ;-)

Jette / ma11edina sagde ...

Total fedt LO du har lavet :D.
Åh hvor er han skøn ham bettefisen ;-). Jeg siger dig, han ligner min bandit Franz, da han var lille, selv min familie var oppe at køre over ligheden haha... Men håber altså at Murphy snart finder sig tilpas, det er skisme så synd for ham...og han skulle helst ikke ændre sig, så lækker som han jo er. Knus fra mig

Olivia sagde ...

Hej Charlotte
Tillykke med familieforøgelsen ;-) Måske skulle du lave en lille navnekonkurrence her på bloggen?

Jeg er vild med dit LO...jeg kommer helt i forårshumør af de farver. Det er jo ikke så tosset i denne kolde tid! Ikke mindst minder de "blomster ranker", som du har lavet, lidt om vin ranker og du skal jo til Italien..hi hi hi.. Forårsfarverne er vist lige noget jeg vil prøve mig benytte mig af af...især inspireret af det dejlige kort du har lavet!!!

Karin sagde ...

Kanon flot LO, med fede bogstaver :-)
Godt at høre at Murphy var et smut oppe i privaten igen... lidt har jo også ret ;-)

Kirsten sagde ...

Skal du til PACS?????
Det har vi da aaaaldrig hørt om ;-D ;-D ;-D

Super flot farvekombination du er endt med, og det er jo helt Christiane'sk at udnytte mønsterpapiret så fint :-)
Det LO fortjener da en præmie på PACS ;-D

Jamen altså, bettefis er da nuser,-
Jeg tror da at det er et spørgsmål om tid før Murphy accepterer ham.

Karina Beck sagde ...

Hvor er han altså sød. Jeg håber, at kattene med tiden kommer til at holde af hinanden.

Anonym sagde ...

Hold da op...til scrap i Italien!!! Jeg synes det er vildt hvis jeg engang kommer til scrap i Jylland..ha ha ha!!! Super fedt LO du har lavet, det ser helt fantastisk ud med de store bogstaver. Og den lille killing er bedårende...nu håber jeg at Murphy bliver sig selv igen og at de bliver venner...du må kunne læse noget om det på nettet og måske finde en løsning hvis det trækker i langdrag.

Linda sagde ...

Hvor er Bettefis da sød, håber det snart kommer til at gå den rigtige vej så Murphy bliver glad for ham. Sikke et dejlig LO, lækre farver og fede detajler. Sikke flotte bogstaver.

Thanni sagde ...

Fedt layout, de bogstaver er superflotte! :)
...men det er jo synd for Murphy sådan med en ny lillebror ;) - men mon ikke han finder sig til rette med det nye familiemedlem inden alt for længe. Som regel går det jo godt med at få en ny kat i flokken. Håber det bedste :)

Charlie sagde ...

STAKKELS Murphy - men nu har han jo også været forkælet enebarn et stykke tid. Håber det snart går bedre med "venskabet". Fint LO - og tænk glæder du dig - det kan jeg da SLET ikke forstå, sådan at forlade yndigt vintervejr osv. FNis...

Pia sagde ...

wow Charlotte hvor er han nuser, lige til at kramme, jeg håber Murphy holder op med at være bange og kan hygge sig med lillebror. Du må have en god weekend.
knus Pia

Majer sagde ...

Uhhmm... dejligt med et LO i skønne forårsfarver :-) Jeg har lavet mit færdig, mangler dog lige et billede af Jette W, før jeg kan vise det frem.
Tillykke med jeres nye familiemedlem. Han ser dejlig (fræk) ud :-)

Dorit sagde ...

Nåhr, hvor er han sød, lige en kat efter mit hovede. Og stakkels Murphey, tænkte nok det ville gå så'n, men jeg håber da godt nok, han kommer op af kælderen snart, så de kan lære hinanden at kende... det er da heller ikke sjovt, når man skal til at konkurrere om "mor" og "far". Hils Murphey og giv ham en lille ekstra krammer !
Ellers total lækkert LO, dejlig med nogle forårsfarver, som vi læææænges så meget efter.

Dorit sagde ...

...Næste gang jeg kommer til L....scrap, kan jeg jo medtage sådan en æwletærte !

Netti sagde ...

Hvor er det et enormt skønt layout du har lavet! Det er superfedt lavet - hvor får du ideerne fra? Jeg er helt vild med det.
Sikke en lækker lille mis du har fået. Det var derfor jeg spurgte dig på facebook om du var sikker på at det gik..men mon ikke Murphy vænner sig til den lille med tiden. Der er een der skriver om at vaske begge katte og det lyder da ikke helt dumt, for så lugter de jo ens. Har du prøvet det?

lam sagde ...

Skønt layout i dejlige glade farver, som passer perfekt til billede.
Skøn baby og jeg håber husfreden snart er genoprettet