tirsdag, februar 08, 2011

Konfirmationskort og min lækre gevinst

I weekenden var jeg til scrap på friskolen i Gislev. Det var som altid kanonhyggeligt. Heidi, Majer og jeg startede allerede fredag aften hjemme hos Heidi. Aftenen gik med de sædvanlige grineflip, lækker mad, Asti og total hygge. Heidi og jeg lavede en model til bryllupsindbydelser til Heidis datter, som skal giftes til sommer, så det gik aftenen med. (ingen billeder desværre)
Lørdag var jeg ikke rigtig i scraphumør, jeg kom måske lidt for sent i seng og skulle også tidligt hjem og til fødselssdag, så det blev kun til et par simple og hurtige konfirmationskort. Papiret er fra Basic Grey og tekststemplerne er fra Orion Design.

Lige inden jeg skulle ud af døren fredag, kom posten med en lækkker, lækker pakke. Min gevinst fra Scraptasticevent Den var fyldt med skønne BoBunny produkter i massevis.
Thank you so much Evelien for alle the wonderful goodies! I'm so happy!
Solen skinner og livet er skønt! 

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wauw en lækker præmie og super søde konfirmand kort.
Glæder mig så meget til vi ses lørdag.
Scrap knus
Dorte

Benita sagde ...

er du da tosset en lækker præmie. Er lidt imponeret over hvad du alt har vundet. Det er da vildt!

LÆkre og simple konfirmationskort. :)

Charlie sagde ...

WAUW eller helt nøjagtig DOBBELT WAUW - for det gælder både de seje konfirmationskort og den overlækre præmie - heldige dig. =0)

Jette W sagde ...

Ja, det der med at komme i seng. Det går aldrig godt i Gislev:)
Det var en rigtigt flot præmie du fik der. Tillykke igen.

Charlotte sagde ...

Tillykke med den lækre præmie, dejligt, nu er der lidt at gå igang med!

Annette / aka sagde ...

Superlækre kort.
Og jeg har ikke ondt af dig og din manglende scraplyst (eller evne) lørdag ! Du kunne jo bare gå pænt i seng.....LOL. Men det andet er jo selvfølgelig sjovere.....

Og sikke dog en lækker gevinst - og sååå meget.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle fine drenge konfirmationskort.
Og total lækker præmie. Tillykke med den.

Netti sagde ...

DET ER SNYD ER DET!!!..sikke en lækker gevinst!! :)
Det lyder til at have været en hyggelig weekend i havde ;)
Flotte konfi-kort du har lavet.

Dorit sagde ...

Total overlækker gevinst, spændende hvad du får kreeret med de farver, th-hi !!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Total skønne og anderledes konfirmation's kort. Og waaawww for en gevinst. Tillykke

Ha en dejlig aften

mariala sagde ...

Flotte kort !!!

Sikke en lækker gevindst, glæder mig til at se hvad du får ud af den :)

Unknown sagde ...

Kære Charlotte.
super lækker gevinst - og skønne kort... Og skøn vejledning til picnic-kurven. Nu ved jeg, hvad jeg skal lave i weekenden!
jeg håber, at du får en dejlig dag!
knus
Engel..

Lina sagde ...

Ej! Du er da verdens heldigeste pige, de papirer er da for skønne (elsker Bo Bunny). Og super søde kort du har lavet.

Majer sagde ...

Uha ja, jeg havde også lidt søvn at skulle indhente, efter hvores hyggelige Asti-aften hos Heidi :-)
Kigger forbi i løbet af lørdag :-)

Knus fra Majer