fredag, marts 18, 2011

DT Panduro Hobby - homedecor

Jeg falder tit over en lækker opskift i de ugeblade, som jeg arver fra min mor og svigermor. De bliver rykket ud og så ligger de og flyder og bliver væk! Derfor har jeg lavet denne kasse med filefolders, til at opbevare dem i for fremtiden. Alle materialer er fra Panduro Hobby og du kan se hvad de andre piger har fundet på, samt deltage i vores konkurrence om et lækkert gavekort på 200 kr. inde på Panduro Hobbys Scrapbooking blog.

 Selve kassen kommer hvidmalet i lækker Shabby Chick stil og jeg er vild med den. De fås i flere størrelser. Jeg har pyntet den meget enkelt med en strimmel Melissa Frances køkkenpapir, en punchet bort og alterede chipboardbogstaver.

Minibestik i metal er limet på siden med Quick Glue.

Jeg havde ikke nogle chipboardbogstaver, som jeg synes passede i farven, så det er røde bogstaver som blev malet med hvid akrylmaling og da det var tørt, smurte jeg et tykt lag Stickles i farven Frosted Lace på. Det ser næsten ud som om de er dyppet i sukker.

Filefolderne er lavet af hvid karton med Melissa Frances papir på og en enkel punchet bort og er bare et stykke karton, som er foldet med en lille bund forneden. Den lille tab foroven er rundet i hjørnene og limet på indersiden.

Rigtig god weekend til alle, som kommer her forbi.

12 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor den flot. Super god ide. Jeg finder også tit opskrifter,i blade op på nettet, de ligger også i et kæmpe virvar i et skab. Jeg tror jeg vil bruge din ide.

Annette / aka sagde ...

Hvor er den fin. Og en virkelig anvendelig ting. Og lækkert med det køkkenpapir fra MF.
Jeg har også 117 sider fra ugeblade - og store planer om at afprøve dem alle - engang ! Ja, hvor naiv kan man være ?
God weekend til dig.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er den flot, elegant og super kreativt fundet på. Ser smukt ud med bogstaver, mini bestik og det skønne papir... den æske må jeg vist kigge nærmere på næste gang jeg kommer i Panduro :-)

Ha en god weekend

Dorthe sagde ...

Genialt!!
Den ide bliver nok "tyvstjålet" - det er jo en helt oplagt gaveide! Og Flot som du har lavet den!
God Weekend.

Heidi sagde ...

Dette ble virkelig lekkert!
En kjempe fin ide:)
Ha en god helg, klem:)

Benita sagde ...

genial ide!

Den er blevet rigtig lækker din kasse. Jeg kan rigtig godt lide den simple pyntning. :)

lam sagde ...

Sikken en skøn ide, flot ser det ud

Jette W sagde ...

Hvor er den blevet fin, det var lige sådan jeg ville prøve at lave en kasse til alle de mange opskrifter.
Også god weekend til dig.

Lone Krieger sagde ...

Nej hvor er den pragtfuld. Super valg af papir og pynt og "sukkereffekten" på dine bogstaver er helt vidunderlig. Den bliver lige skrevet i huskebogen ;o)
Også en ting der ville være rigtig god at lave til et ungt menneske der flytter hjemmefra, og har brug for nogle af mors gode råd og opskrifter (det kan da altid spare lidt på telefonregningen) ;o)
Rigtig god weekend.

Dorit sagde ...

Øj, for en go' idé, jeg har meget besvær med at holde orden i mine udrevne ugebladsopskrifter, fikst med så'n en kasse, og lækkert do-it-yourself pyntet...
Jeg fiste osse rundt til Convention, så det er ikke underligt, hvis jeg blev væk i "flokken", hi-hi, men vi ses da nok igen lige pludselig :-D
Måske der blir noget forårs-GFS, så må jeg jo se at mande mig op og komme af sted !!

Mette sagde ...

Sød kasse...jeg har ALT hvad der findes i serien (det kom som gave fra usa) måske skulle jeg se at komme igang ?

Unknown sagde ...

Kære Charlotte. Super genial ide. Jeg burde lave en sådan kasse til min mand... De bogstaver blev så gennemførte og perfekte af din behandling.. Super fedt papir til filefolderne!
Tak for inspirationen!
Jeg håber, at du får en dejlig søndag!
Knus Engel..