torsdag, april 28, 2011

Den jyske scrapmafia har scrappet!

Vi er en flok piger som igennem snart 5 år, har scrappet hver tirsdag aften her hos mig. For lang tid siden døbte Majer os for sjov "Den jyske Scrap Mafia" og det har hængt ved siden. Susanne lavede sågar et fint logo til os, som vi på et tidspunkt også fik trykt på skjorter, - men nogen af os har de der grimme små kalorier, som kommer og spiser vores tøj mindre om natten, så dem bruger vi ikke rigtigt mere! :) Vi er dog stadig en fast sammentømret gruppe, med et enkelt nyt medlem og vi har haft rigtig mange sjove timer sammen, både her og på vores sommerhus ture. Der er plads til både sjov og alvor og jeg tror jeg taler for alle, når jeg siger at vi har det rigtigt hyggeligt, selvom vi egentlig er meget forskellige.
Nu må vi desværre for en stund tage afsked med Marianne, som skal flytte til USA og arbejde i et par år. Uh hvor vi kommer til at savne dig Marianne, men vi satser på at du vender stærkt tilbage om 2 år!
Vi ville jo nødig at Marianne skal glemme os, så derfor har vi scrappet et minialbum i fællesskab, som skal minde hende om os og nogen af alle de sjove timer! 
Held og lykke med dit nye liv Marianne og på gensyn!














10 kommentarer:

morkaren sagde ...

Hold da helt op Charlotte, hun glemmer da ikke jer, hvor er det et flot album i har lavet til hende, jeg er helt sikker på at det vil hun kikke i tit, og savne jer, som i savner hende. men to år går skam hurtig, inden du får set dig om, er hun der igen.v.h. morkaren.

Maryann Laursen sagde ...

WAUW hvor er det bare flot. Virkelig unikt arbejde og helt sikkert et hun vil glæde sig over mange mange gange i de næste par år.
Men god tur til hende da, det må også være en kæmpe oplevelse.

rhh sagde ...

Det er et rigtig flot album I har lavet til hende, og ikke nok med at hun kan tage det frem når hun måske længes hjem - men der er også rigtig god inspiration at hente i flere stilarter

Charlie sagde ...

Sikke en supergod ide - den er jo som sådan nem at få - men I fik så også fuldført den og det er bare SÅ godt!!
Der bliver da ikke et øje tørt hver gang hun læser i det. Tak for kigget.

NygaardSkødt sagde ...

Hvor er det en fantastisk afskedsgave. Det er en super ide og alletiders, at I hver især har scrappet i netop jeres stil

Mette sagde ...

Nøj for et skønt minialbum, og sikke mange stilarter samlet i ét album. Det vil sikkert blive taget frem mange gange når hun savner jer ;-)

Annette / aka sagde ...

Aiih, hvor er det et flot album. Sikke en god ide, og mon ikke det er blevet vel modtaget !
Og så fremgår det jo tydeligt,at der sker andet end scrap i jeres lille club.
Utroligt nogen forlader jer...

Else-DK sagde ...

Hvor er det et skønt album som jeg er sikker på Marianne har med sig og mindes jeres tirsdags aftener.

Regner vel med at Marianne også følger med overthere via internettet. God tur Marianne.

MH72 sagde ...

Kære Charlotte - tak for de søde ord og ikke mindst tak (til jer alle) for det skønne album. Jeg er bare så glad for det :-)
Og nej, jeg forlader jer skam ikke... jeg holder bare en mindre pause. Lige pludselig er der gået 2 år og så sidder jeg der igen. Så nyd roen så længe det varer!
Kærlig hilsen
Marianne

Linda sagde ...

Jeg bliver helt rørt på Mariannes vegne, og det er en smuk tankte og det er et fint album.