fredag, april 29, 2011

Nødhjælp til studenten! - DT Panduro Hobbys Scrapbooking

Det er snart studentertid og vores tema er derfor denne gang studenter. Jeg har lavet en lille nødhjælpskuffert fyldt med "praktiske" ting til at klare sig igennem den hårde tid med fester!


Jeg har brugt en paptaske, som jeg har beklædt med dekorationsark. Teksten er printet på inkpapir.


 Jeg har holdt det i en meget enkel stil, så den kan bruges til begge køn og kun pyntet med en enkelt silkeblomst, papirblade og et lille vedhæng, som er stemplet på krympeplast og efterfølgende varmet med varmepistol.

Indeni tasken her jeg puttet forskellige "nyttige" ting i små lynlåsposer, foldet og limet et stykke dekorationsark om toppen og sat printede tekster på.

De af jer, som følger med her på bloggen, vil vide at det ikke er første gang jeg laver sådan en kuffert. De plejer altid at vække begejstring hos de unge mennesker, som synes det er vældigt sjovt! :) Jeg har også lavet nogle modeller i små farvede papkufferter fra Grene, men dem kan i se en anden dag!
Rigtig god weekend til alle som kommer her forbi!

11 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Skøn, sjov og praktisk nødhjælpskuffert. Og evig aktuel.
Ja, jeg har set den før her hos dig, og denne model er da også bare så flot og festlig med det papir.
God weekend til dig.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

En rigtig skøn kuffert... og nogle sjove tekster du har lavet på de små poser.

Også en rigtig god weekend til dig

Charlie sagde ...

Kan godt huske du lavede noget i samme stil til svigerdatteren - og det er stadig alletiders ide - og her i ny og fin udgave. God weekend - jeg glæder mig til min - er SUPER glad for mit nye job men kan bestemt godt mærke det griber ind i min "fri"tid så denne weekend er øremærket til at sætter mærker på OSHkort og lave ikke mindre end 4 bestillingskort. KH mig

Brit sagde ...

Super fed ide til en student!!!!
Det må jeg huske den dag vi har en student i familien eller i omgangskredsen :)
Men den kan vel også laves i andre farver :)

Fortsat god weekend

Anonym sagde ...

de er bare for seje

Karina Bunkenborg sagde ...

Hvor er den bare blevet flot og sød detalje med rosen. Ideen er bare super sjov.
vh Renne/Karina

Lone Krieger sagde ...

Hej Charlotte. Ja for dælen da, godt at lige få genopfrisket hukommelsen. Kan godt huske den første nødhjælpskasse og nu er den jo højaktuel, da vi skal til studenterfest i juli. Ideen er lige lagt forrest i køen i idébanken. Tusinde tak for det.
Og denne lille kuffert er jo bare lige så gennemført som alt det andet du laver. Dit valg af papir er bare skønt. Passer lige til sådan en nybagt studine. Super sød og sjov idé.

lam sagde ...

Hvor er den bare skøn og der fik jeg måske lige iden til min datters konfirmation

Jean sagde ...

Hvor er den bare genial!!!!

Jeg tror jeg vil gemme ideen og måske bruge den når min bror skal konfirmeres næste år, så kan jeg helt sikkert finde på sjove ting at komme i også da det i vores familie er der man må begynde at få lov at drikke- altså smage en øl og sån og det er der man først rigtig begynder at date osv...

Tusinde tak for inspirationen!!!

Lisa sagde ...

Jätte rolig ide´och superfint utfört :)

tumlelumsken og CO´ sagde ...

Super ide, som jeg lige snuppede :D
Og den faldt i god jord hos studenten :D

Mange tak og sikke fine ting du laver :D