lørdag, april 07, 2012

Bryllupskort

Der er travlt her i fru Ravns lille kortværksted! :) Det meste af det jeg laver lige nu er konfirmationskort og indbydelser, men jeg har også bestillinger på andre kort. 


Blandt andet et brylluskort, som kom til at se sådan her ud. 

Jeg er vildt glad for alle de søde kommentarer jeg får her på bloggen og håber, at jeg snart kan få overskud til at komme forbi alle og gøre gengæld!

Jeg har fået en del spørgsmål angående min opbevaring af Distress Ink pads. 
Kasserne er 17 x 23 cm. 
Jeg har også læst tippet med at vende sværter på hovedet for flere år siden, så det er ikke fordi det er gået min næse forbi, at jeg ikke vender dem sådan! ;) For det første har jeg været ude for, at sværter som opbevares med bunden opad har lækket og lavet et værre griseri og det gider jeg ikke. :) Jeg synes heller ikke, at jeg har oplevet at det gør den helt store forskel, om de vender op eller ned, men det er måske fordi jeg har reinkers til de fleste af mine sværter og når de begynder at blive tørre, får de bare et skud nyt sværte! Desuden tænker jeg, at jeg kan vende dem (som jeg ikke har reinkers til) på hovedet, når de begynder at blive tørre. Hvis det virker, så virker det vel også selvom de ikke har stået sådan fra starten? Så derfor står mine Distress Ink Pads ikke med bunden opad! Gad vide om Tim Holtz's gør? ;)

Fortsat god påske og tak fordi du kom forbi! :)

17 kommentarer:

Jean sagde ...

Woww det enkelt og smukt det kort..!!!

Tak for svaret ang om de på hoved eller ej..

Igår brugte jeg en del timer på hans blog og fandt disse tekst labels mærker han sætter på og på et billed kan man se han faktisk opbevare dem normalt.. ikke på hovedet....

http://blog.rangerink.com/blog/distress/

Fortsat god weekend :)

Vivi sagde ...

Et enkelt og meget smukt kort....

Dorte sagde ...

Tim Holtz' vender ikke på hovedet. Har lige været på onlinekursus med ham, og han fortalte, at det ikke var nødvendigt at vende sværterne på hovedet.
Ellers et rigtig fint bryllupskort du har lavet.

Jytte sagde ...

Så enkelt og elegant. Rigtigt fint bryllupskort :)

Jeg har hygget mig med at lave æsker de sidste par dage. Har brugt en af dine tuts. Tak for inspiration og tut :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

HVor er det et smukt og elegant bryllupskort... så fint med bånd og perler.
Fortsat god påske

morkaren sagde ...

Smukt og stemningsfuldt. knus morkaren.

Rysse sagde ...

Flot bryllupskort.

Ann Weiss sagde ...

Smukt bryllupskort!

Jette W sagde ...

Hvor er det et fint kort.
De skal ikke vende på hovedet, som Dorte skrive Tim Holzts gør det heller ikke. + han siger at det skal de ikke, det gør ikke nogen forskel. :)
Charlotte, hvis du nu havde haft tid til at se på dit kursus, så havde han også fortalt dig det :)

Glæde mig til vi snart skal på weekend igen sammen. :)
Forsat god påske.
K.h Jette

Connie sagde ...

Super skønt bryllupskort. Dejligt enkelt.

Hmm, Tim H henter vel bare en ny på laderet. ;0)

Forsæt god påske, Charlotte.

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot bryllupskort.
Og vær glad for at du har travlt....Alle kortkunder bor et forkert sted lige nu...haha. Men måske kan jeg opdyrke en ny kundekreds. Hvem ved. Og min produktivitet er heller ikke stor for øjeblikket.
Du har ret mht Distress Ink. De griser nogen gange, når de står på hovedet, og hvis man bruger dem jævnligt, er det ikke noget problem.
Fortsat god påske.

Jette Munkbøl sagde ...

Rigtig fint kort, ja der er mange der har rigtig travlt her omkring konfirmation og familien skal også passes, så det kan være svært at nå det hele:)
Skal til barnedåb i morgen, så jeg suser lige forbi bloggene her inden sengetid:) God fornøjelse i scraprummet:)

Hanneby sagde ...

flot kort du har lavet .. :) god påske til dig

Dorthe sagde ...

Lækkert Bryllupskort du har lavet.
Jeg burde også gøre noget ved bestillingerne - men men... jeg når det vel - hihi.
God rest Påske.

Lise sagde ...

Lækkert og super sødt enkelt bryllupeskort, det skal liftes en dag.
Mine Distress Ink står heller ikke på hovedet. De står på højkant, fordi det passer i min kasse, og endelig så tror jeg heller ikke at TH har sine stående på hovedet. Det er for besværligt at arbejde med:-)))
Fortsat god påske.

Unknown sagde ...

virklig elegant kort :-)

Lina sagde ...

Fantastisk kort!!! Så fine detaljer.