søndag, oktober 07, 2012

Skøn Convention

Pyh hvor er jeg træt i dag, efter endnu en fantastisk Convention i Middelfart. 
Jeg fik rent faktisk lavet noget denne gang (udover al det praktiske og at snakke med en masse skønne mennesker)

Fredag aften serieproducerede jeg med rigtig god hjælp af Majer, en lille stak julekort til OSH og Cancer kort
Kortet er inspireret af et jeg har set på Pinterest!

Lørdag lavede jeg, sammen med Jette og Majer demo med glimmermist og noget af det vi har lært på Annas kurser og jeg fik lavet disse tre kort imens.



Søde Anntte AKA havde vist nogle flaskekort på sin blog og ved et af dem skrevet, at det måtte være til en syg scrapper. Det hang på en flaske Asti (som jo er en rigtig scrapper drik! ) og "morsomme" jeg skrev i kommentarfeltet under dem, at jeg da vist nok var lidt syg! ;)
Så se lige hvad hun kom med til til heldige mig! Koret blev meget beundret og jeg vil nyde flaskens indhold en dag. Jeg er vild med Asti!
Jeg har hugget billedet fra Annettes blog :)

God søndag og tak fordi du kom forbi. Her står den vist på total afslapning!

19 kommentarer:

Gitte sagde ...

Sikke flotte kort du fik lavet. Dejligt med en flot gave.

Dorthe sagde ...

De kort er über lækre. Jeg bliver nødt til at lære mere om det mist halløj!
Hygsomt at hilse på dig igen.
Du er da heldig sådan at få en flaske i utide - meeenn...? Det du fejler - kan det kureres? *GG*


Knus.

Jytte sagde ...

Uhm!! Sikke fine sager, du har lavet!

Jeg er også godt brugt ovenpå i går, men ihhhh... hvor jeg hyggede mig i går ... super dejlig dag :)

Knus :)

Charlie sagde ...

Hej søde dig. DEJLIGT at hilse på igår - men Fifty og jeg var herhjemme igen 14 timer efter vi kørte afsted så SUPERTRÆT i dag - sidder derfor på min flade og fotograferer kort og sætter labels, tæller og kommer i kuverter (bortset fra dem der var klar). DEJLIGT mange og fine bidrag - og deriblandt dem fra dig og Majer. TAK for dem. Indlæg fra mig kommer nok liiiige til at vente et par dage - nu står den på julekortspakning i et par aftener. Knus =0) og til lykke med gaven fra dygtige aka. Tror som Pips at der skal mere en 1 flaske Asti til at kurere dig =0)

Karina Beck sagde ...

Meget flotte og spændende Anna kort. Håber at I havde en fantastisk Convention.
Ikke dårligt med sådan en flaske overraskelse ; )
God bedring ; )

Annette / aka sagde ...

Du er altså ikke alene om at være træt i dag....Hold op hvor er jeg bare flad ! Der kører bestemt ikke for kvikt her.
Det var så skøn en dag i går, og derfor det hele værd.
Og du har endda fået lavet noget. Sååååå flotte kort, som jeg jo var så heldig at se IRL. Det første fortjener da at blive gemt her til et lift engang. Den model er super - også til de gode formål.

Godt at flasken kunne glæde dig - selv om du ikke så særlig syg ud.....hæhæ. Så er min mission jo lykkedes, og vi har jo kun det sjov, vi selv laver.

God rest-søndag.
Knus Annette

Dortesjs sagde ...

super skønne lo´s og flot flaske overraskelse

Dorit sagde ...

Ja, superdag, vi kan allerede glæde os til næste gang, så er det også ved at blive forår !
Kortene er superflotte, både det første, men også de "mistede"...
Ha-ha, man skal passe på, hvad man skriver på sin blog, nogen gange bliver det taget seriøst, men i dette tilfælde gør det jo ik' så meget, schåålll !

Ann Weiss sagde ...

Flotte kort!!
Lækkert med en flaske asti - og så fint flaskekort der fulgte med :-)

Vivi sagde ...

Lækre sager du har lavet - elsker jo det misthalløj....

Netti sagde ...

Jeg er vild med dit øverste kort..det skal da helt sikkert liftes :)
dejligt at convention gik godt. Jeg kom desværre ikke med denne gang :(

Sikke en sød flaske du fik af Anette hehe..det er nu humor :)

Grete sagde ...

Kan da ikke forstå hvorfor jeg ikke lige kom over til den make and take med glimmermist, - nå jeg må håbe at lejligheden byder sig en anden gang - de er SÅ flotte dine kort.
Du er bestemt ikke alene om at være træt i dag, jeg føler mig også temmelig brugt, ved ikke hvorfor, men synes ikke vi får så mange timers søvn mellem fredag og lørdag :-D

Hanne sagde ...

Super lækre kort. En ide jeg bestemt vil bruge når jeg går igang med mit store billede.

Dejligt at få vist glimmer mist, for hvor kan man bruge det til meget, tror jeg bliver stor forbruger

Anonym sagde ...

Totalt skønne sager...hold da op nogle fede kort. Sikke detaljer.
Jeg er helt misundelig over, at jeg ikke var med på convention.
Jeg har dog allerede sendt anmodning om en billet til Heidi. Stinne havde vist snakket med hende og dig om, at jeg kunne gøre det, så nu er det forsøgt, og der er indbetalt.....jeg vil da ikke gå glip af næste gang også..hi.
Knus
Dorte

Lina sagde ...

Hehehehe - fantastisk gave til en 'syg scrapper' :))).

Skønne skønne kort, dem alle sammen. Bare lækre som altid. Lyder som en super dejlig weekend i det fynske, er noget misundelig her :)

Jette Munkbøl sagde ...

smukke smukke kort og er specialt vild med det første kort:)

Rosa Jensen sagde ...

Sikke flotte sager du har lavet.

Eva (Fister) sagde ...

Suuuper fede kort - lige min stil :o) Og fantastik "syge-gave".

Ola (Ikemo) sagde ...

Hey :)

I understand almost nothing from your blog, but I admire your work. Beautiful cards.

Take care :)