lørdag, december 15, 2012

Julekalender - DT Panduro Hobbys Scrapbooking

Det er den 15. december og igen min tur til, at åbne dagens låge 

Denne gang har jeg lavet et nemt og hurtigt lille projekt.

 Smeltede snemænd til julefrokost bordet. 
Måske kan det få børn og barnlige sjæle til at træffe et sundt valg ind i mellem alt det usunde?
Vand er jo altid godt! :)

Julepapir rundt om flasken, bogstavstickers og så snemandens hue, tørklæde, næse og øjne skåret ud i kartonrester.
Nemt og hurtigt og det må det jo også gerne være nogen gange her i den travle juletid!

Rigtig glædelig 15. december og tak fordi du kom forbi. 
Husk at følge med i julekalenderen på Panduro Hobbys Scrapbooking Blog
Og deltag meget gerne i vores konkurrence om et dejligt gavekort på 200 kr. 
           Hvem kan ikke bruge 200 kr. til nye legesager??

14 kommentarer:

Krebsen sagde ...

Åh en supersød ide.

Rigtig god weekend.

Maryann Laursen sagde ...

En rigtig cool ide, og jeg er også sikker på, at det vil få ungerne tilm at synes, at det pludselig er sjovt at drikke vand så. Den ide må jeg lige lagre godt i baghovedet eller i min idebog ha ha ha.
Há en rigtig god dag.

lam sagde ...

sikken en sød og sjov ide. Forsat god weekend

Karina Beck sagde ...

Hvor er den sjov!!!!!
Rigtig god weekend.

Rafns hjørne sagde ...

Ej, sikke da en skøn idè - jeg må vist gå under kategorien "barnlige sjæle", for jeg er vild med de flasker - lifter dem lige.
Kan du ha' en fortsat god weekend.

Charlie sagde ...

<Skøn ide - må se om jeg kan få lavet nogen til vores gæster i julen. =0) Men vi har sjældent flaskevand fordi K jo er formand for vores lokale vandværk og vi derfor drikker "slotsaftapning" direkte fra hanen.

morkaren sagde ...

Skøn ide, lige da jeg så dine flasker troede jeg der var snaps i, for det kan vist også få en snemand til at gå i knæ, men god ide med vand på bordet, børn nu til dags drikker alt for meget søde drikke. juleknus morkaren.

A + K = ♥ sagde ...

Hvor er det bare sødt! Super god idé (:

- Kit

Linda sagde ...

Kanon ide Charlotte, de er rigtig fine :-) God weekend!

Thanni sagde ...

Ej hvor godt ! :D - det må da kunne få de fleste til at snuppe vandflasken :)

Annette / aka sagde ...

Haha. Hvor får du det fra ?
Faktastisk sjov ide.

God lørdag aften.

Jean sagde ...

Super fed idé!!
Det burde ihvertfald få børn til at snuppe en vand selvom de ikk plejer det ;)

Tak for al den dejlige inspiration du deler..

Rigtig god lørdag aften..

Jean sagde ...

Forresten står der at konkurrencen sluttede 13 december :(

Jette Munkbøl sagde ...

Har i dag søgt på google, noget inspiration til bordpynt og så landede jeg selvfølgelig på din blog. Waw hvor laver du mange fantastiske ting, jeg er godt nok ind og kikke ind i mellem, på din side, men der var meget jeg ikke havde set, det har jeg så nu:)
Jeg bliver nød til at følge dig, så jeg kan se alle de smukke ting du laver:)
Rigtig god dag:)