fredag, april 19, 2013

Art Journling med Julie Nutting Stamps

Jeg leger og øver mig. Art Journaling er skønt og jeg håber, at jeg en dag bliver så god til det, at jeg kan finde min egen stil :) Imens er der jo heldigvis masser af inspiration på Pinterest, som man kan lifte lidt fra! :)





Min mor har købt en stak gamle bøger til mig, som jeg vil bruge til at lave Art Jounaling i og siderne her over er lavet i en af dem. Man skal måske kigge godt efter for at se teksten på siderne under alle mine lag af Gesso, maling m.m. - men den er der! ;)

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.
Og rigtig god fornøjelse til de af jer, som skal til SAM - jeg har valgt det fra denne gang og har allerede fortrudt det! ;) Heldigvis skal jeg til scrap i Esbjerg i morgen og det er jo også hyggeligt og ikke nær så dyrt, for der er jo ingen butikker til at friste hihi!

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er helt vild flot. Det kan du altså godt finde ud af. :0)
Rigtig god tur til Esbjerg.

morkaren sagde ...

God ide med en "gammel" bog at lave Art Journaling i, jeg forstår du underlægger med Gesso, men hvad bruger du ovenpå udover tudser og udstandsninger? knus morkaren. god weekend til dig.

Connie sagde ...

Lækker sider, Charlotte. Lækkert stemlpe ;O)

Det er sjovt med art journaling - mixed media. bliver helt optaget af det.

Ha en dejlig weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det lækkert... så mange super flotte detaljer du har på i skønne farver.

God tur til Esbjerg og god weekend

Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOW, Charlotte det ser super fedt ud ;O)

KFE Design sagde ...

Det ser virkelig spændende og flot ud. Jeg har godt nok en del gamle bøger, der bare står på en hylde, men skal nok se/lære noget mere om det, før jeg vover mig i gang med det. God scrapdag i Esbjerg.

Gitte sagde ...

Waouw hvor er det nogle skønne sider du har fået lavet. De stempler er så fine, må jeg se om jeg kan få fingerne i dem, når jeg skal forbi SAM på søndag.;O)
Rigtig god scrapdag i Esbjerg. Måske vi ses til næste crop. :)
Knus