søndag, juni 23, 2013

Art Journaling

Når vejret nu ikke arter sig, så kan man da bruge weekenden på at være kreativ! :)
Jeg har leget lidt i min art journal, som er en gammel bog.
Pigen er lavet efter et mønster, som Gabrielle har lavet efter inspiration fra Julie Nutting
Det er længe siden jeg startede på pigen, det var et fælles projekt i tirsdagsklubben, at lave hende, men jeg kom lidt fra det igen. Men nu kom hun da i min journal...... ikke helt perfekt, for jeg fik klisteret hovedet på lidt for langt nede, så jeg måtte presse hende lidt sammen for at benene kunne være der! hihi, jeg lærer det måske engang!?
Jeg har købt Julies bog og mit næste projekt må være at lave et mønster til en "påklædningsdukke" selv.......




Jeg har brugt gamle stickers, rub-ons og papirrester. Distress ink, gesso og goosebumps texture spray til baggrunden.
God regnvejrs søndag og tak fordi du kom forbi :)

9 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert og fantastiske farver ;O)

Maryann Laursen sagde ...

Cool art journaling, og jeg er også ret vild med de farver, du har brugt. Super flot arbejde.

rhh sagde ...

hun ser nu ikke spor presset ud :)
det ser rigtig flot ud og med nogle flotte farver

Karina Beck sagde ...

Lækker lækker kreativ side!!
God Sankt Hans ; )

maria sagde ...

Wow hvor det bare super lækkert :-)

morkaren sagde ...

Hun er da flot, og at være lidt kortbenet er der da mange der er (blandt andet mig) og farverne er da super fine sammen. knus morkaren.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så lækkert og kreativt

Ha en god uge

Rikke sagde ...

WAUW det ser super godt ud :)

Thanni sagde ...

Super fede sider - farverne er bare så fine..og pigen er helt skøn ;)
Ha' en god uge :)