fredag, april 17, 2015

Forskellige kort

Jeg laver masser af kort for tiden, selvom jeg ikke er så god til at opdatere bloggen her! :)
Det er ligesom nemmere bare at tage et billede med mobilen og smide dem ind på Instagram eller Facebook i kortgruppen derinde! Men nu tager jeg mig lige sammen og får nogen af dem lagt herind også! :)


 De små rammer er nogle gamle chipbordrammer, som jeg har embosset.


Og så lige en stak bestillingskort! :)





Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi!

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle lækre kort.
God weekend.

kortmager sagde ...

Du har godt nok v;ret flittig! S[ skønne kort!

KFE Design sagde ...

Flotte kort. Rammen er bare så fin.

Camilla sagde ...

Sikke en masse rigtig flotte kort.

Gitte sagde ...

Hvor er de smukke.

Anja Kjærgaard sagde ...

Det er da ellers en masse lækre kort, du har produceret!

karinkoedlund sagde ...

Super skønne kort, hvor der er masser af god inspiration at lifte ;-) Kort til drengekonfirmation er ellers ikke så ligetil, men DET kan du mestre.