søndag, september 14, 2008

Blog candy!


For nylig rundede jeg 40000 besøg her på bloggen! Det skal fejres med en lille blog candy! Jeg er meget taknemmelig for hvert eneste besøg og især for alle de søde kommentarer, som i lægger til mig! Alt hvad du behøver at gøre for at deltage i lodtrækningen om tingene her på billedet, er at lægge en kommentar i dette indlæg inden næste søndag d. 21/9! Du behøver ikke linke til mig, men du må selvfølgelig gerne :)

I'm going to celebrate that my blog have had more than 40000 vistors with a little blog candy! I'm so grateful for all the visits and even more for all your kind comments! All you have to do to take part in the random drawing of the goodies on this picture, is to leave a coment on this post before next sunday 21/9! You don't have to link to my blog to take part, but you are sure welcome to do so if you wish! :)

77 kommentarer:

MH72 sagde ...

Neeej - bliver jeg endda den første til at kommentere?
Endnu engang tillykke med det runde tal :-)

Ragna sagde ...

Hjerteligt tillykke med de mange besøgende. Og mums en præmie. Hvis jeg skulle være heldig, så vil jeg udfordre mig selv til at bruge så mange af de ting som muligt på 1 LO. Tingene er nemlig rigtigt lækre sammen. God vind med de næste 40000 besøgende.

Saster sagde ...

Hej Charlotte - stort tillykke med de 40000 besøgende :-) Linda

Netti sagde ...

Tillykke med de mange besøgende - det er sørme flot :o)
Knus
Anette

Anonym sagde ...

øjjj 40.000 besøgnede, det er godt nok mange!!
du er også så dygtig til at lave kort, så jeg forstår det godt ;)

Gitte sagde ...

Sikke nogle lækre ting du har som blok candy.
Jeg kan allerede se LO'et for mig Hihi.
Endnu engang tillykke med de 40.000besøgende på bloggen.
(Jeg har altså lagt et link til dig)

Lotte sagde ...

Tillykke med de mange besøgende.. Det er nu alligevel en hel del. Rigtig lækker blogcandy der er på højkant.. :) og skønt er det jo som altid at komme fordi.

Charlotte sagde ...

WOW - 40.000 besøgende!! Sikke et flot rundt tal! Tillykke med det, Charlotte.
Og ja, lækker blogcandy du der viser os.
God søndag aften til dig.

Mutte sagde ...

Efter 3 uger væk fra computeren er jeg på rundtur, hvor har du lave mange flotte ting. Jeg er helt vild med dit fuglehus, super skønt, genial ide. Tillykke med alle besøgende, det er rigtig mange.

Karina Beck sagde ...

40.000, det er da helt vildt - TILLYKKE med det flotte besøgstal.
Du laver også hamrende flotte ting ; )

Jette / ma11edina sagde ...

Tillykke med besøgs-jubilæet! Rigtig flot, og meeeget fortjent, der er jo altid masser af inspiration at hente!

Lene sagde ...

Wow... det er godt nok mange besøg...
Jeg har jo som sagt udnævnt dig til min kort-guru, så jeg glæder mig over at kunne følge din blog og lade mig inspirere af dine flotte kort.

maria sagde ...

Tillykke med dit store besøgstal og sikke en lækker blog candy.

Linda sagde ...

Tillykke Charlotte med de 40000 besøg. Det er sgu da godt de ikke alle kommer hjem til dig privat :0)
Det er super flot og altid et besøg hver og kigge forbi og hente noget inspiration hos dig.

lam sagde ...

stort tillykke med de 40000 besøgende og sikken en lækker candy

Fru N. sagde ...

Wow Charlotte, 40.000 - det er da helt vildt.
Men din side er bestemt også et besøg værd og jeg har nok også andel i et par af de 40.000. Kigger jævnligt forbi for at se hvad du laver og få lidt inspiration.

Tillykke, tillykke.

Kristine sagde ...

Wow!
Gratulerer med 40 000 besøkende!
Og jeg vil gjerne være med i trekningen omdenne flotte blog candy!
HA en flott søndags aften!
Klem fra KRistine

Anonym sagde ...

tillykke med de 40000 besøgende. super flot. og rigtig lækker blogcandy.

Anonym sagde ...

Tillykke med de 40000 hits.. besøger jævnligt din blog, men har dog ikke været flink til at lægge en kommentar. Det vil jeg da gerne lave om på.. jeg er nemlig vild med dine kort, de er altid til stor inspiration!
Tak for chancen, for at vinde en lækker præmie - er vild med det stempel, samt de små vedhæng..

Hilsen Tina (FTZ)

Karin sagde ...

Tillykke!!! godt gået fru Ravn, du er populær :-)
Jeg vil også være med i kapløbet;-)

Veronica sagde ...

Kjempeflott BloggCandy! Og gratulerer med 40000 treff:) Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne bloggcandyen:)

Berit sagde ...

Hei hei!!

Tillykke med så mange besøkende!!
Ikke så rart - for her hos deg finner vi så mye flott - både av ett o annet!!

Klem

Jette W sagde ...

Tillykke med de 40000 besøgede.
Det er altid dejligt at finde inspiration hos dig.

Wendy Swenne sagde ...

Congratulations on your 40000 visitors.
And what a lovely blog you have. You make wonderfull things

And thanks for the chance to win some blog candy!

Lena Katrine sagde ...

Wow! Gratulerer med dine 40000 treff! Og for en flott candy!

Jeg legger en link til deg likevel jeg, for her var det mye å hvile øyet på!

Klem xxx

Pia Odgaard sagde ...

Tillykke med besøgs-jubileet :) Kan nu godt forstå du får så mange besøg, for dine ting er rigtig flotte!

Eva (Fister) sagde ...

40000! Det er altså bare mange. Kan godt forstå, at folk bliver ved at vende tilbage til din blog - tillykke :o)

Naja Dorph Willumsen sagde ...

Hold da op :D super tillykke med de 40000 det er da mange ;) Jeg kigger tit forbi og håber hver gang der er en lille historie om katten, den ser bare så lækker ud ;)
hilsen Naja

Kreateten sagde ...

Sådan! godt gået med så mange besøgende!

Men du er jo også altid god inspiration, så det er da ikke så mærkeligt! :-)

Hyggeligt at hilse på dig i Engesvang i øvrigt!

Meretekj sagde ...

Gratulerer med så mange besøkende.
Kjempeflott blogg du har.

Anonym sagde ...

stort tillykke med de mange besøg, og sikke en lækker lille pakke du udlodder. :) Glæder mig til at afprøve scrap i det jyske!

Unknown sagde ...

Hei hei Charlotte!!

For nokon kjempe flotte kort og ting du lager!!!! Og den søte katten då.. :) Må få gratulera deg med 40000 besøkande.. da e jo heilt supert!!!

Eg har linka den supre blog candyen din på sida mi.. berre sjå her

Klem frå Tine

Thanni sagde ...

Tillykke med de mange besøg, men det er nu ikke så mærkeligt - det er nemlig smadderhyg'ligt at kigge forbi din blog :)

Marianne1972 sagde ...

Tillykke med de mange besøgende på din blog.

Torill sagde ...

Så flott med så mange besøkende!!! Gratulerer!!! Og for en flott blogg - masse flotte ting! Her må jeg nok titte innom igjen, ja! Blogcandy er jo alltid kjekt, da!
hei hei!

fie & Co sagde ...

Stort tillykke med så mange besøgende! Og hold da op en lækker blog candy;0)

Unknown sagde ...

Tilykke med det runde tal.Sikke en lækker blog candy :0)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Tillykke med de mange besøg - men jeg forstår det godt, for du er bare så super dygtig.

Bunny B sagde ...

Congrats on your hits!! Yummy candy :)

Anonym sagde ...

Hi, I am sorry, I don't have my own blog to link, but I want to join in the fun. Hope I will win your lovely blog candy. By the way, I love your craft works, they are exactly my style.

Candace.

Annie sagde ...

Grattis till 40 000 besökare!! Du har en jättefin blogg, jag har nyss hittat hit men kommer definitivt att komma tillbaka!

Kram,
Annie från Sverige

Anonym sagde ...

Tillykke med de 40000 besøgende. Selvfølgelig får du mange besøg med alle de flotte ting/kort du laver.:o)KH 10na

Annelies sagde ...

Congratulations on the hits! Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Heidi sagde ...

tillykke med det flotte besøgs tal men også lækker sager du laver ;o)

ribenaruby sagde ...

Congratulations! Great creations on your blog and the candy looks good too. Post and link is on my jubbly candy list.

Alice sagde ...

Hi!
I' am Alice from Italy. I hope to have a chance with your blog candy, it' s too nice!
And I like your blog!
I link you here in my blog:
http://justme-alice.blogspot.com/
See you!!
Alice

Karten-Stempel-Chaos by Inge sagde ...

Congratulations on the hits! Beautyfull candy, thanks for a chance to win!

Hugs
Inge

Anonym sagde ...

Hold da op med kommentarer !! Lucky number 51 ? Tillykke med det...din blog er også altid et besøg værd :O)

Karen sagde ...

Wow, that is a lot of hits but I am not surprised: Your work is stunning.
I am glad to have found you and shall certainly put a link on my blog .

scrapbookmom3 sagde ...

Wow Charolotte.....I love the blog candy, thanks for offering.....I've also looked through some of your stuff and I have to say that you are awesome!!!!! I'm definitely taking inspiration from your site
!!!!!

Kimberly Gale
www.scrapbookmom3-memoriestoremember.blogspot.com

~Chris~ sagde ...

Congratulations... I just found your Blog.. Beautiful! I did link it to mine
~Chris~

lalalla sagde ...

absolutely lovely candy! please pick me:) congratulations on soo many hits! wow!

aniceandcinnamon sagde ...

Congratulations
I found your blog only today :-(
it's very very nice

Vitt
www.aniceandcinnamon.splinder.com

Lou Sims sagde ...

Ooooohhhhhhhh a Heidi Swapp stamp - very nice ! Congratulations of receiving 40,000 visitors and I am a bit sad that I only found your blog today.

Susanne Meltesen sagde ...

Tæske-lækkert, Charlotte...
Det kunne jeg ikke lade min næse gå forbi ;o)

Anonym sagde ...

40.000 visitor, complimenti
Congratulations
I found your blog only today :-(
it's very very nice

i like blog candy's

Linda sagde ...

gratulerer med 40000 besøkende

flott blog candy

Bianca sagde ...

Congratulations, your blog is very very nice!!!! :-)
i like blog candy's!!!

Bianca
(nimacreativa.splinder.com)

BrendaLea, the Prpldy sagde ...

Awesome work and a wonderful blog. Congrats on all the hits!

Tash sagde ...

WOW! 40,000 hits - how fantastic is that? And what delicious blog candy. Fingers crossed!

Anonym sagde ...

Gratulerer med så mange hits. En flott blog candy, som jeg gjerne er med på. Får ta meg en nøyere titt siden på dine sider med alle kreasjoner. Fantastisk !

daphné sagde ...

wow, 40000 hits, something i can only dream of
i love your blogcandy, so i made a comment of it on my blog

Luciana sagde ...

Congratulations on your 40000 visitors!!!
Just posted about your blog candy on my blog
http://ilmiomondoscrap.blogspot.com
Greetings from Italy!!
Luciana

Charlie sagde ...

Nu kan jeg pludselig ikke huske om jeg har sagt til lykke - så denne post er mere for at gøre det end for at være med i konkurrencen, da der måske er folk der "trænger" mere til candy end jeg gør. Men fint ser det da ud.

sollie sagde ...

Waw, 40 000 hits!!! Congratulations. Love your blog candy
xxx, Isolde

Chiara sagde ...

Hello! What a nice blog!!! Chiara

Anonym sagde ...

Charlotte
I found today your blog: it's fantastic

Maria Elena
Bologna - Italy

Linda sagde ...

super flot med 40000 besögende, tillykke med det

Christine sagde ...

Hurra, en blogcandy! :D

Marika sagde ...

Wow congratulations from Italy!
Thank you for the chance to win your fab candy. Marika

Anonym sagde ...

Well, I can't read most of your blog because English is my only language (a real shame, I know it! :"P ) but since this entry does have some English I thought I would leave you a comment anyway and hopefully you'll be able to read it...
I was just hopping around following the submissions from Melissa Phillips' feathered nest challenge and I came across yours... love your card! It's gorgeous. I had to look through your other works too and I'm equally as impressed. The green card on your "Fredags udfordringen" entry is my fav... it's so uniform, yet unique and beautiful! Thanks for sharing your inspiring talent with the rest of us. It's been a real pleasure taking a peek around your space!
Thanks again,
Tina

(Salt Lake City, Utah, USA)

Sivic sagde ...

Gratulerer med 40 tusen besøk i bloggen din !!
Nå har jeg kost meg og lest i bloggen din, kjempekoselig : )
Blir gjerne med i trekningen av den flotte blog candyen din : )
Hilsen Siv Linda fra Norge : )

Anonym sagde ...

Det var da utrolig mange besøgende, men med så flotte ting du laver kan man ikke lade være med at gå ind for at se på det. Flot præmie, rigtig gode farver

Solveig sagde ...

Gratulerer med 40 000 besøkende!
Så mye flott du har laga!
Og den flotte blog-candyen! :)
Ha en fin dag!

mvh
Solveig fra Norge

Charlotte sagde ...

Hold da op... 40000 besøgende... det er godt nok flot, tillykke med det..

Majer sagde ...

Hey, jeg tror sådan set, at jeg lige kan nå at være med her. Godt at jeg fik gang i Google Reader her til morgen, efter 5-6 dage væk :-) tillykke med dine mange hits:-)

marjas sagde ...

Gratulerer med 40000 besøkende, fin blogg og supre kort.Klæm fra Johanne-Marie