onsdag, december 31, 2008

Godt nytår - Happy new year


Rigtigt godt nytår til alle jer, som kigger her forbi. Tak for jeres besøg og ikke mindst tak for alle de søde kommentarer, de glæder mig meget. Jeg har ikke scrappet siden før jul og er nu ved, at få alvorlige abstinenser, så jeg satser på at få lavet mindst et kort i morgen.....hvis jeg har hoved til det :) Vi ses i 2009
Happy new year to you all my readers. Thank you for all your visits and for all your kind comments, they make me so happy. I have not been scrapping since before christmas and now I have serious withdrawls! So i hope to get at least one card made tomorrow.....if i'm not too tired after tonight :) See you all in 2009

14 kommentarer:

Pia sagde ...

Du må også have et rigtig godt nytår, glæder mig til at følge din blog og kort udfordringer på scrapsister i 2009.

Karina Beck sagde ...

Godt nytår til dig og din familie. Ja, vi blogges ved i det nye år og hvem ved mødes IRL.
Nytårsknus Karina

Mutte sagde ...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

lam sagde ...

Du må også have et rigtig godt nytår, glæder mig til at følge din blog i det nye år

Ditte sagde ...

Også godt nytår til dig, håber du får en dejlig aften, og at året 2009 må blive godt og lykkebringende.

Thanni sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og dine - jeg glæder mig meget til at følge med her hos dig i det nye år :)

Anne Thormose sagde ...

Uha, det lyder ikke godt med scrap-abstinenser - kan du så se af finde lidt papir frem - det kan være, du kan få noget interessant ud af serpentinerne på bordet i aften. ;o)

Godt nytår.

Sarah sagde ...

Du og din familie ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår!
Glæder mig til at se hvad du finder på i det nye år!

Netti sagde ...

Det billede ser mig noget bekendt ud :)
Rigtig godt nytår til dig.

Jette / ma11edina sagde ...

Hej Charlotte.
Også rigtig godt nytår til dig og familien.
Og tak for al den inspiration du gir gennem bloggen og Scrapsisters :-)
Vi ses i det nye år.
Nytårshilsner
Jette

Lone sagde ...

Rigtig godt nytår til dig Charlotte, glæder mig til fortsat at følge med her på bloggen i 2009.

troll13 sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og din familie, jeg vil glæde mig til fortsat at nyde din blog igen i år :o)

Charlie sagde ...

KÆRE navnesøster. GODT nytår og TAK for alle dine besøg og hilsner. Det er jo bare SÅ hyggeligt. JUBI - så er jeg for første (og sikkert også sidste ..) gang et hestemulehår foran dig lige nu med mit ene kort. tihi fnis....

Gitte sagde ...

Et rigtig god nytår til dig og din familie. Jeg håber I havde en rigtig dejlig nytårsaften.
Jeg glæder mig til forsat at følge din blog.
Du må ha' en rigtig god weekend.