fredag, februar 24, 2012

Kort med Tilda papir

Der er fuld gang i kortproduktionen her i Fru Ravns lille scraphule. Der kører en lydbog på pc'en og jeg hygger mig med enkle og simple kort... støvet og vasketøjet kigger vi på i næste uge, der er jo nok ikke den helt store chance for at det forsvinder af sig selv!!! ;) Jeg laver flere kort af hver model og skulle jeg ske at få lavet flere, end jeg selv kan bruge, så ved jeg jo at både Cancerkort og  OSH vil tage imod overskuddet med glæde! Men nu må vi se hvornår luften går af ballonen! ;)
Jeg har kastet mig over de søde papirblokke med Tilda papir fra Panduro Hobby og det er der kommet følgende kort ud af!
 Jeg har skåret strimler på 2 cm og rundet de nederste hjørner med en hjørnepunch. En kartonstrimmel i matchende farve og et stykke bånd fra samme serie som papiret, et par knapper fra min gigantiske samling og så igen den søde die fra Memorybox (som jeg har købt i USA, jeg husker desværre ikke hvor og jeg tror ikke den kan købes her i DK) Stemplet er også fra Panduro, jeg har malet kanten med en Promarker tusch og punchet det ud med en punch, som er lidt mindre end stemplet.

 Her samme model i blå farver og her måtte jeg have fat i mine Prisma penne for at finde en matchende farve til stemplet.

En anden model med dies fra Cheery Lynn design - sommerfugl og doily. Disse dies kan købe i flere danske scrapbutikker - ingen nævnt, ingen glemt! Tillykke stemplet er fra Orion design.

Tak for dit besøg og mange tak for alle de søde kommentarer, dem bliver jeg bare så glad for 
og rigtig god weekend til alle som kommer her forbi!

21 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Vildt flotte kort, også en rigtig god idé til brug af rester.
Hav en rigtig god dag ◕‿◕

Gitte sagde ...

Rigtig søde kort.
God weekend.

Mette Hvistendal sagde ...

Det er da nogle rigtige søde kort..
God weekend

KFE Design sagde ...

Super søde kort - tænk at nogle strimler kan blive så fine. God weekend.

Vivi sagde ...

Flotte kort i dejligt klare farver....

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort... især den øverste model er SÅ lækkert. Nej, vasketøj og rengøring løber ingen steder ;-) God fredag aften

Hanneby sagde ...

Smukke kort .- dejligt når man har ramt en stime af flotte kort .. det er jo en fantastisk mulighed for at lave frivilligt arbejde, at sende de overskydende kort til Cancerkort.dk eller operation skriv hjem ¨¨Rigtig god weekend

Hilsen Hanneby

morkaren sagde ...

Rigtig skønne kort, i de dejligste farver, og du kan være helt sikker, vasketøjet og støvet ligger der også når du har tid, her hos mig er det en stak vasketøj der skal lægges sammen og på plads, nu må vi så se om det blir i morgen. knus morkaren.

Annette / aka sagde ...

Igen en serie afsindigt flotte kort. Elsker den stil. (Jeg har allerede liftet de foregående kort.)
Memorybox dies kan købes hos Jacobi.nl.
De her ryger også lige i lift-arkivet - for de er bare så fine.
Jeg håber du hygger dig med scrap, og at støvet ligger helt stille til du er klar med kluden. haha.
God weekend.

Karin sagde ...

De er bare SÅ fine Charlotte :) Støv og vasketøj... hmm, hvad er det for noget??? Kender jeg slet ikke ;)

Mio sagde ...

Super flotte skønne kort : )
Rigtig god weekend

Jette Munkbøl sagde ...

Super flotte kort, er special vils med de to første, de må liftes:)
Den die du har brugt på dem er da vil skøøøøøøn.

Mette sagde ...

super søde kort, modellen må altså liftes.

Linda sagde ...

Også god weekend til dig :-) de er så fine dine kort. Intet er så hyggeligt som en god lydbog og så lidt kreativitet :-)

Margit sagde ...

Ej... hvor er det nogle fine kort...
Og de dies...(savle)... bliver da et MUST HAVE...
Mon ikke de kan fås på SAM hvis man er hurtig...??!!
Go' week-end...

Lise sagde ...

Super søde kort. Den model må liftes ved lejlighed.
God weekend.

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne kort. Lækker dies.

Jeg sidder også og høre en lydbog imens jeg blogger. :)
Du må ha' en skøn søndag aften
Knuz

Marta sagde ...

Beautiful colour combination. I love the last one with butterfly.

Unknown sagde ...

som altid super skønne og inspirende kort :-)

Mette sagde ...

Nøj...super søde kort, men hvordan har du fået ens runde hjørner på strimlerne ? Er de ikke for smalle til at putte i en hjørnepunch ? Tak for inspirationen ;-)

Karina Beck sagde ...

Det er nogle flotte kort i lækre farver, du har lavet. Skøn die!