mandag, november 24, 2014

Sommerhustur med solnedgang og scrap

I weekenden var jeg i sommerhus i Vejers sammen med pigerne fra min tirsdagsklub. Det var som altid super hyggeligt og der blev scrappet igennem. Nogen af os tog afsted allerede fredag formiddag og da vejret var helt fantastisk, startede vi med en tur på stranden. 
 Næsten vindstille, lunt og høj sol. Fantastisk at man kan opleve det sidst i november!

Karin og jeg smuttede en tur derned igen sidst på dagen og fik denne smukke solnedgang med! Billederne er taget med min iPhone5 med en Camera+ app, som de også er redigeret i. 

Jeg scrappede bla. dette layout med et andet solnedgangsbillede, som jeg har taget herhjemme engang i sommers.





Jeg fik også lavet et par kort.

 Det ses vist ikke på billedet, men snefnugget har fået et lag med en af de nye glimmertush " Wink of Stella".



Det blev et lidt langt indlæg, så hvis du er nået helt herned, så tak fordi du kom forbi. :)


4 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

aj hvor hyggeligt, super dejligt når man kan mødes og super skønne ting i fik lavet

Maryann Laursen sagde ...

En masse lækre ting, du fik lavet, selv om der var så fint et vejr, at man blir helt lamslået næsten over de smukke billeder.

KFE Design sagde ...

Du var da rigtig kreativ, men godt at I fik så fint vejr. Jeg kan rigtig godt lide dine kort - ostekluden giver en flot effekt.

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout med spændende detaljer og flotte kort også.
God aften til dig.