tirsdag, juni 23, 2015

Mit Scraproom - videotour

Jeg har brugt de sidste par uger på at få ryddet op i mit efterhånden kaotiske scraproom! Jeg har solgt en del  og har stadig ting der skal sættes til salg, men det bliver først efter sommeren. Jeg mangler stadig noget finsortering og noget skal sikkert også omorganiseres, men nu har jeg i det mindste fået fjernet alle de bunker, som lå over det hele og ikke havde et sted at bo! :) Jeg er helt sikker på at det igen bliver rart at sidde derinde og at håber at det får sparket gang i kreativiteten! Jeg har fundet en hel masse jeg havde glemt jeg havde! :)




2 kommentarer:

Karin sagde ...

Hold da nu fest..... Sikke en orden :) Du må godt komme ud til mig og ordne videre... Var det ikke en fabelagtig idé??

heidi jensen sagde ...

Hej.

Det er rent blær.....
Bare jeg var sådan et ordens menneske.