tirsdag, maj 29, 2007

Så er det akutte transport problem løst ....næsten!

Mange tak for alle jeres søde hilsner både her på bloggen, på SS forum og på mailen! Det varmer rigtigt meget, at der er så mange søde mennesker som "gider" tage del i vores akutte transport problem! Jeg er så taknemmlig for, at der ikke skete noget med Stig, man kommer pludselig til at tænke mere over tingene, når sådan noget sker!
I det hele taget er jeg rigtig glad for alle de kommentarer jeg får her på bloggen. Jeg kan jo se at jeg har mange besøgende og at nogle af jer også vil ofre tid på, at skrive en kommentar til mig er bare rigtigt dejligt. Det betyder så meget, at få noget respons på de ting man laver!
Vi endte med at købe en gammel brugt Mitsubishi Galant, bare for at have noget at køre i her og nu. Forhåbentlig får vi den leveret sidst på ugen, den skulle lige synes først! Om vi så skal beholde den som bil 2 eller sælge den igen, finder vi ud af senere når vi beslutter os til, om vi skal have helt ny bil eller om det skal være en nyere brugt og i det hele taget hvad det skal være for en. Det kommer måske også lidt an på hvad vi får af forsikringen for den gamle og om den i det hele taget er totaltskadet! Nu har vi jo da ro til at finde ud af det uden at træffe nogle forhastede beslutninger!
Jeg har ikke rigtigt fået lavet noget, at vise her på bloggen, men det er jo tirsdags scrappe dag i dag, så måske får jeg lavet noget i aften, når tøzerne kommer og leger :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at I har fået løst jeres transport problem, det er jo næsten ikke til at undvære en bil.
Glæder mig til at se hvad du får lavet af kreative ting når dine "legekammerater" kommer i aften. Go tirsdag.

Hej fra Lone

Gitte sagde ...

Ja, det gøs i mig, da jeg læste og så billederne.
Det er skræmmende, at livets forandring sker i et splitsekund. Gudskelov, der ikke skete din mand noget - andet end forskrækkelsen.