fredag, januar 25, 2008

Et par hyggelige dage!

Jeg har haft et par rigtig hyggelige dage sammen med Kirsten. Jeg har godt nok ikke været ret produktiv, men jeg fik da lavet mit bidrag til Multiscraps konkurrence og malet lidt stempel motiver, men det var nærmest også alt, så jeg har ikke rigtigt noget at vise frem fra de sidste dage!......... men så kan jeg jo vise et LO, som jeg lavede til My Scrap Corner inden det første nr. udkom. Det har åbentbart ikke fundet nåde for deres kritiske blik! Jeg har liftet LO'et fra http://peterlina.blogspot.com/ og doodlingerne øverst er gratis filer til roboen fra hendes butik http://peterlina.kauhale.com/shop.asp?what=6


Jeg har forøvigt også fået denne award fra flere forskellige, jeg vælger at give den videre til alle jer, som kommer her forbi og er så søde til, at lægge en kommentar! God weekend til alle

15 kommentarer:

Majer sagde ...

wauw... tak for linket!! Inden jeg nåede at læse teksten på bloggen, var jeg forelsket i den swirwl og tænkte at jeg bare måtte vide hvor den er fra. Og så står det jo lige i teksten!! Fedt!! og igen tak :-)

Pia sagde ...

ja det er da fantastiks hvad de maskiner kan. Det er et flot og enkelt lo, er også vild med de snirkler

Ragna sagde ...

Sikke et flot og enkelt LO. Kan rigtigt godt lide den detalje med knappen, der lige går lidt udenfor i forlængelse af båndet. Dejligt at Kirsten og dig har hygget jer så meget, at du slet ikke have tid til at være produktiv :-) Skøn swill.... men sådan en maskine må vist være fremtidsdrømme.

Anonym sagde ...

Hvor jeg synes det er et flot LO du har lavet. Dejlige ting der er på og ja, en super flot doodle!
Kan ikke forstå at de ikke ville bringe det, det viser jo bare hvor meget man kan med det digitale!!
:)

Anne Thormose sagde ...

Super link, den må jeg kigge nærmere på. Det er jo bare guld værd med sådan en maskine. ;o)
Og rigtig flot layout.

Thanni sagde ...

Hvor er det flot - både farver og opsæt. Så fik jeg da lige en idé til at få brugt det papir som jeg osse har liggende ;)

Charlotte sagde ...

Meget, meget flot skole-foto-LO! Jeg kan vældig godt li' måden du har placeret titlen på. Skønne drengefarver og bare super FLOT! :-)

Rigtig god weekend!

Susanne Meltesen sagde ...

Jamen - søde dog...
Jeg troede virkelig ikke du fik lavet noget for tiden... fniiisss.

Det ser i hvert fald rigtig godt ud. Flot papir og flotte faver - perfekt til billedet og emnet...

Susanne Meltesen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne sagde ...

Hmmm..... Jeg synes, at det er et vildt flot LO!! Rigtig maskulint og stilrent ;o)

troll13 sagde ...

Det er et super flot, og meget stilrent LO med lækre detaljer.

Anne Bente sagde ...

super super flot lo, og det er nogle kanon flotte farver du har brugt, og et herligt billede :)

lam sagde ...

dejligt enkelt og alligevel med få flotte detaljer

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det godt, både farver,opsætning og ikke mindst pynte....den er for lækker den swirl...

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Super layout. Den enkelte røde pil er lige i øjet!