fredag, august 22, 2008

Fredags udfordringen

Så er det allerede fredag igen! Selvom det ser ud som om jeg ikke får lavet andet end fredagsudfordringer for tiden, så har jeg altså gang i noget andet, men det kan jeg ikke vise her på bloggen!
Denne uge er udfordringen Transparant! Du kan læse mere om den HER og måske får du lyst til at deltage? Det kunne være rigtigt fedt, at se en masse forskellige kort! Jeg har lært, at lave dem
efter Kristines flotte workshop HER


Kortet indeni.

og bagsiden

Det er vist længe siden jeg har skrevet om min lille frække missekat, så her er lige et par billeder!

4570 gram, nu er det vist ved at være slut med at blive vejet i bagevægten! Underligt nok finder han sig troligt i at blive mast ned i den og sidder pænt stille til vi har fået taget et billede! Han ser godt nok ud som om han siger " Helt ærligt mor, er du ikke snart færdig!"

Den anden dag, sad han pludselig og tronede på emhætten, men der har man jo også et godt overblik! En skam at billedet er blevet uskarpt!
Ellers er yndlingslegen for tiden " fang mors fødder når hun ligger under dynen - helst meget tidligt om morgenen og selvfølgelig med kløerne fremme" og han er bedøvende ligeglad med dask, spark, rap med avisen og hvad man eller finder på, for at få ham til at lade være. Jo højere man råber, des sjovere synes han det er! Det eneste som virker, er at smide ham ud og lukke døren!
Pyh det blev et langt indlæg, tak fordi du læste med hele vejen og rigtig god weekend!

18 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er SÅ flot et kort - og meget anderledes..og så er det nogen gode "kloge ord" du har på forsiden ;)
...og et fedt billede af Terroristen på vægten *G*....go' weekend til dig også :)

Pia sagde ...

det er et flot kort i lækre farver, er ved at bøvle med et , mangler tålmodighed til at lade stempel sværten tørre. Hvor er han dejlig, utroligt at han sidder så pænt i vægten og ja det er skarpe klør som det kniber med at holde inde, kender det alt for godt fra Findus.God weekend og tak for sjove udfordringer.

Henriette sagde ...

Ihh altså Charlotte. Det er bare den skønneste bamse-kat du har!Savner så meget at have kat, men det får jeg forhåbentlig igen en dag. Sådan en fræk rød hankat skal da lege med sin mors tæer, det ligger i generne.
Hvis du har brug for aflastning, melder jeg mig gerne som ferie-passer ;o)

Det kort er bare SÅ fedt, det er inspiration til mig som ikke laver kort, men bestemt overvejer det nu, efter at have set dine flotte flotte kort!

Saster sagde ...

Super flot kort Charlotte og ham Murphy hvad han dog ikke kan finde på, han er nu en sød sjov spøgs kat :-)

MH72 sagde ...

Det er da bare for sejt det kort -det vil jeg gerne se IRL på tirsdag!

Majer sagde ...

Det er bare super god inspiration til at prøve noget nyt. Mange tak ;-)

Weeeh den lækre bamse skal jeg sove i arm med, på lørdag .... Og denne gang lader jeg ikke emhætten holde mig vågen ;-)

troll13 sagde ...

Det er bare et skønt kort, lækkert med det transperante.
Ham Murphy er bare så lækker ;o)
Jeg havde en kat engang, jo mindre kasser hun kunne klemme sig ned i jo bedre, og kom man hjem med indkøbsposer, skulle hun absolut ned i, også selvom de ikke var tømt. Men emhætten, det har jeg da godtnok ikke set ;o)

Linda sagde ...

Igen igen Charlotte de er altså for fede dine kort :0) Jeg vil sandelig også gerne de det sådan rigtig og mærke ha ha.... Måske der vil være mulighed for det i næste uge.... Du skal da lige vide det er aldrig træls og læse din blog. Meget bedre end et ugeblad og meget billigere.... Den kat er altså for spøjs !

Linda sagde ...

Flot kort:-)
Det må vist prøves en dag.
Hvor er det bare en flot blog du har fået lavet, jeg er helt misundelig;-)

Anonym sagde ...

ha ha det lyder ligesom mine ildere ;)

flot kort, jeg er bare så bagud med dine udfordringer :( må snart se at komme igang!

Olivia sagde ...

Super flot kort du har lavet. Det kunne være man skulle prøve det en dag. Jeg har dog noget andet jeg skal prøve først!! Et monocromatic kort!! Tak for inspirationen Charlotte!!

lam sagde ...

super flot kort og dejligt med noget anderledes. Tak for linket, sådan et kort må da prøves en dag.

Connie sagde ...

Sikke et lækkert kort, det må prøves.

LindaS sagde ...

Dejligt frækt kort - flot arbejde.
Kan godt lide din nye blog side den er flot.

Unknown sagde ...

Det kort er bare flot, har siddet og kigget rigtig lææææænge på inde på scrap sisters.
Hvor er han skøn "lille" Murphy. Altså har du overvejet at "fang mors tæer" legen er hævn for at han bliver "mast" ned i bagevægten? (griner):0)

Dorit sagde ...

Skøøønt emhættebillede, ku' det ikke bruges i de her reklamer med : Lars og Lottekøkken... Murphy-køkken.
Godt nok har mine katte opholdt sig mange underlige steder, men emhætten har de ikke prøvet endnu !
Han er bare en rigtig dreng, den frækkert !!

Unknown sagde ...

Nååårh, hvor er han blevet stor og SÅ cute ... Hvorfor er katte så morgenfriske???

Maribi sagde ...

WAOW, sikke et skønt kort. Er vild med farverne, og de skønne detaljer.Meget anderledes og genialt lavet:-)
God dag
Marianne