fredag, oktober 03, 2008

Fredags udfordringen uge 40

Udfordringen på Scrapsisters er denne gang "Et citat, et ordsprog eller et digt"! Husk at der nu er 1 præmie sponsoreret af Scrapbookfun for den heldige vinder! Her er mit eget kort, som selvfølgelig ikke er med i lodtrækningen!

This is my card for the challenge at Scrapsisters.dk, that I'm in charge of every other friday! This time there has to be a Quotation, a saying or a poem on the card! Sorry but only danish members can win the challenge!


I morgen skal jeg til convention i Ryslinge og jeg glæder mig helt vildt! Rigtig god weekend til alle jer, som kommer her forbi!

Tomorrow I'm going to a Scrapbook convention and I'm so looking forward to that!
Have a great weekend all of you!

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Wow et flot kort og et sødt citat. Du og dem jeg kender må have en rigtig god tur til convention, er lidt misundelig.

lam sagde ...

som altid super flot og fyldt med skønne detaljer. Rigtig god tur i morgen, vi ses desværre ikke

troll13 sagde ...

WAUW så mange lækre detaljer på sådan et lille kort ;o)

Lina sagde ...

Super lækkert kort!

Linda sagde ...

Det er rigtig flot som altid dit kort. Blonden er den fra genbrugsen ? Det er nogle fede ting du fik hentet der. Og tak for sidst :0)

Fru N. sagde ...

Ih altså, igen et super flot kort fra din side....tror bestemt jeg må hoppe med på denne udfordring også.
Og så tak for i går - hyggeligt at se dig igen.

Fru N. sagde ...

Ih altså, igen et super flot kort fra din side....tror bestemt jeg må hoppe med på denne udfordring også.
Og så tak for i går - hyggeligt at se dig igen.

Netti sagde ...

Tusind tak for en herlig lørdag hvor var det hyggeligt.
Jeg er helt vild med dit kort - specielt blonden er lige prikken over i´et. Mums og farverne...

MH72 sagde ...

Efter i ugevis at have set blog-roll listen stige og stige (uden tid til at surfe rundt) er jeg nu endelig lidt på rundtur....

Jeg er da LIDT misundelig over de fine knapper og blonde du fandt i den lokale genbrugsbutik. Det skulle JEG jo have tænkt på, he-he!

Og dine kort - ja de er jo bare flotte som sædvanlig! Og så er jeg vild med layoutet med "katten efter fjeren" *LOL*

Jeg håber I havde en fantastisk dag i lørdags. Jeg fortrød ikke at jg havde meldt fra, men jeg var nu lidt misundelig alligevel!

LindaS sagde ...

Super kort - er vild med designet -