lørdag, december 24, 2011

Jackos juletræ - glædelig jul

Jeg har ikke lavet noget kreativt, så i må nøjes med et billede af min lille kat, som har indtaget juletræet. Han synes det er fantastisk, at man kan daske til pynten og nogen gange falder det ned, så man også kan stikke af med det! Her tager han sig dog et lille hvil sammen med julenisssen.
Tæppet under træet har min farmor broderet til min mor før jeg blev født, så det er omkring 50 år gammelt og jeg er meget glad for det!
Tusind tak for alle besøg og kommentarer her på bloggen i årets løb og rigtig glædelig jul derude!

12 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flot gammelt juletræ's tæppe og så hyggelig med katten:-)
Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie

Gitte sagde ...

Flot træ og tæppe.
Glædelig jul til dig og dine. Tak for fin inspiration løbet af året. :-)

Hanneby sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og din familie..

Scrapknus fra Hanneby

Annette / aka sagde ...

Dejligt billede og skønt gammelt tæppe. Det er så dejligt med den slags ting med historie.
Rigtig glædelig jul til dig og dine herfra.
Knus Annette

Karina Beck sagde ...

Rigtig god jul til dig og din familie.
Juleknus
Karina.

lam sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine

morkaren sagde ...

Dejligt juletræs tæppe fra den gang kvinder gav sig tid til at broderer. juleknus fra morkaren.
P.S. dejlig kat.

Charlie sagde ...

FLOT (og jeg nægter at kalde det gammelt for du er jo yngre end jeg er ) juletræstæppe. Rigtig Glædelig Jul til dig fra mig.

Marta sagde ...

Dear Charlotte, I wish you merry and lovely Christmas!

Eva Helen sagde ...

Så morsomt bilde av katten din.Det teppet var flott og veldig pent brukt når du har hatt det så lenge.Det gamle er mange ganger det beste.

Må du fortsatt ha en fin jul og ett Godt Nyttår

KLem Fra Eva Helen

calmlund sagde ...

Skønt tæppe og skøn kat (ELSKER katte)

Thanni sagde ...

Sådan ligger vores kat osse altid under juletræet. Hun placerer sig stort set i samme sekund juletræstæppet bliver lagt på gulvet ;)
Skønt med sådan et gammelt tæppe - jeg har et min mormor har broderet, så vil tro det er omkring 80 år gammelt :)
Vil osse lige ønske dig et rigtig godt nytår - måske ses vi i det nye år ;)