fredag, januar 18, 2013

Layout - DT PAnduro Hobbys Scrapbooking

Denne gang er emnet helt frit på Panduro Hobbys Scrapbooking BLOG
Jeg synes det er så længe siden, at jeg har scrappet et layout, så det valgte jeg at gøre.

Billedet er af mit skønne niecebarn (min nieces barn) Nicoline. Baggrunden er bagsiden af et designark med billetter, som jeg gennem en skabelon har duppet Distressink på med et Distressink tool. Derpå 3 forskellige stykker mønsterpapir, hvor de nederste kanter er revet. Jeg har syet i kanten af layoutet og papiret med en hel masse "sjuskede sting" på symaskinen.

Det er skønt med bogstavstickers, som indeholder æ, ø og å, så man kan skrive danske ord.
Hæklede blomster og brune papirsroser og en chipboard sommerfugl.

Et lille cluster lavet af papirtape, blomster og en brad.
under fotoet er der en punchet bort.

Postmærket er et stempel.

Du kan se hvilke materialer jeg har brugt på Panduro Hobbys Scrapbooking blog, hvor du også kan se hvad de andre designere har fundet på at lave. Husk at deltage i vores konkurrence om et gavekort på 200 kr. 

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.

12 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Fedt LO! Du er mester i detaljer!
Hvad hedder de bogstav stickers med æ - ø og å? wa wa wa?
Ses vi i morgen?
God weekend.
Knus.

morkaren sagde ...

Flot LO, og du er god til det der "lag på lag" og så samtidig få en masse andre fine små detaljer med. knus morkaren.

Gitte sagde ...

Skønt layout.

lam sagde ...

flot og enkelt layout.Hav en god weekend

Annette / aka sagde ...

Flot layout med den lille motorbølle. Og det er da flot med den syning....går nemlig ud fra at du ville have det sådan....hihi.
Rigtig god weekend.

Karina Beck sagde ...

Dejligt layout. Flot med det sort hvide billede til de sarte farver!
God weekend.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er et super lækkert layout... Så flot med syninger og fine detaljer. ... herlig titel.
God weekend

Netti sagde ...

Skønt layout du har fået lavet. jeg er helt vild med alle dine syninger - det giver altså bare en god effekt :)

Gitte sagde ...

Super flot LO. Kanon flotte detaljer.
EJ har stickserne æ ø å, fnis det så jeg slet ikke da jeg købte dem..;O)
Forsat rigtig god dag

Cornelia sagde ...

Flott bild på snygg layout med måna fina detaljer att upptäcka!

STI sagde ...

Super enkelt og fint LO

Linda sagde ...

Super flot LO Charlotte, lækre detaljer du har med. og ikke mindst sikke en skøn pige. Din Gæstebog og kort i forringe indlæg er også blevet rigtig fine. Dejligt med en bog med minderne fra en god dag. Vi ses snart :-)