mandag, marts 17, 2014

Kort med giner

Jeg lever skam stadig i bedste velgående, selvom det måske ikke lige er til at se her på bloggen ;)
Og jeg får skam også scrappet ind i mellem! 
Jeg har bare ikke rigtigt haft lyst til at blogge, men nu tager jeg mig lige sammen. :)
Jeg har haft travlt med en masse indbydelser til forskellige fester og også nogle kort. Det meste af det har jeg dog ikke fået taget billeder af, men her er et par snapshots taget med mobilen af et par af kortene. 



Jeg er også nogenlude med i mit projekt 365 Instagrams, er nået til uge 7, men det kommer i et andet indlæg.
Tak fordi du kiggede forbi......hvis der da stadig er nogen som gør det? :)

11 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Flotte kort begge to Charlotte, og en rigtig fed farve, du har brugt, den gik jeg også lidt amok i for et par år siden, men så pludselig fik jeg nok af den, men nu kan jeg mærke, at den godt kan komme frem i lyset lidt igen he he he

Unknown sagde ...

JEG kigger forbi og har savnet min "mentors" kreationer.
Super flot konfirmationskort.

karinkoedlund sagde ...

Du kan tro vi er her - og det er flotte konfirmationskort du har lavet. Giner er perfekte til konfirmationskort. Har netop liftet et par af dine konfirmationskort med lommer fra sidste år ;) Tak for god inspiration.

Anja Kjærgaard sagde ...

Jo jo, det er jo fine ting du laver. Kortene her er supersøde!

morkaren sagde ...

Åee hvor skønt, det kort og de farver passer lige til en der hedder Amanda (skønt navn) knus morkaren.

Lisa Rasmussen sagde ...

Selvfølgelig kigger vi da forbi når du har noget at byde på!!!
To meget smukke og lækre kort ;O))

Dorthe sagde ...

Jow jow - Kigger da af og til forbi :) Men er dog ikke så stabil i blogland som jeg har været
2 flotte kort du har lavet - det papir er mega lækkert!
God ny uge til dig.

Knus.

maria sagde ...

Super smukke og lækre kort begge to :-)

Unknown sagde ...

Super søde feminine kort og skønne farver

Gitte sagde ...

de er super flotte begge kort.

Jytte sagde ...

Ih .. søde kort ... ginen er da bare skøn :-)