onsdag, januar 17, 2007

Flere kort


Et kort med det lækre Blush fra Basic grey. Pindsvinet er stemplet og malet med distress ink!


Endnu en PP. Den yderste grønne kant, som jeg ikke har fået beskåret, hører ikke til kortet, men det er svært at scanne et hvidt kort, så jeg lægger altid et farvet stykke papir over. Det er så meningen det skal skæres helt væk, så man ikke kan se det som her!

I eftermiddag skal min kære søn og jeg en tur op til Silkeborg. Han skal til jobsamtale, så vi kombinerer det lige med et lille besøg hos mormor. Jeg glæder mig til, at have ham helt for mig selv på turen derop og hjem...mors lille musling!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser knald godt ud med de mange hjerter "kastet tilfældigt" på det øverste kort.
Rigtig smart med den buede kant på det nederste kort. Det må prøves engang.

/Majer

Anonym sagde ...

Ej hvor er de flotte. Især det øverste er jeg vild med, det er utroligt harmonisk i farverne og alligevel lidt skørt :)

kh Linda