mandag, november 12, 2007

Søndag aftens kort

Jeg har rigtig gang i kort produktionen for tiden, det er jo dejligt, men det går så til gengæld lidt sløvt med, at få scrappet noget! Nå men i weekenden skal jeg i sommerhus med mafiaen, så mon ikke jeg får scrappet lidt der? Jeg skal i alt fald have forberedt noget, da der jo ikke er plads til at jeg kan slæbe hele værelset med!

Her er et par af de kort jeg lavede i går aftes. De små journaling lapper er fra en æske jeg købte hos multiscrap, papiret er BG, stemplerne er Magnolia (jeg ser nu, at jeg har glemt at give dem kinderødt på!) fuglen er en punch og tillykke med dagen er et Orion stempel.


10 kommentarer:

Majer sagde ...

Ej altså... stakkels "menneskr" der skal stå der og være helt blege ;-) Super fine kort du har lavet. og godt at se at man også kan lave et "pigekort" i blå farver :-)

tinaw25 sagde ...

Ja, de er superflotte de kort!!

Olivia sagde ...

Dejligt at se du har brugt nogle af de små notesark fra Multi. Jeg vil også gerne forsøge at bruge mine, men jeg synes ikke lige de passe til julekortene,som jeg har gang i for tiden :-) God weekend iøvrigt!!!

Jette / ma11edina sagde ...

Igen nogle flotte kort....dejlige blå dushede farver...og lækkert med de små notes bagved!

lam sagde ...

Du kan altså bare det der med kort. Super flotte som altid

Anonym sagde ...

wauw!!! rigtig flotte kort charlotte! kan jeg fornemme en ny stil ? lige meget hvad, er dine kort altid super fine :)

Pia sagde ...

Hvor er de bare søde i de blå/turkis farver

fie & Co sagde ...

Dejlige kort:0) Kan rigtig godt lide 60èr looket på disse stempler. Er helt vild med den lille fugl;0)

Lone sagde ...

Lækre kort, flot opsætning, papir ja det hele.
Glemmer osse altid at give mine kinderødt på, og opdager det osse altid når jeg oploader på bloggen!!
Hygge

Anonym sagde ...

Otroligt vad många underbara kort du gör. Jag är imponerad! :-)