fredag, juli 18, 2008

Ugens kort udfordring på Scrapsisters


Hver fredag vil jeg fremover lægge en kort udfordring ud på Scrapsisters forum.
Her er kortet, som jeg selv har lavet til udfordringen, som denne gang går på:
1 journaling spot
mindst 1 sommerfugl
bånd
Sommerfuglen har jeg klippet ud i lyst papir efter en skabelon og derefter stemplet med et baggrundsstempel og grøn chalk, ovenpå har jeg stemplet med et tekststempel og brun chalk.
Antennerne er lavet af floss, journalingspot fra Prima, chipboardramme fra Orion og papiret er Maja Design.
God weekend til alle som kommer her forbi!

12 kommentarer:

Karin sagde ...

Ohh,,, det er en fin udfordring :-)
Meeeget lækkert kort!!

Pia sagde ...

Super lækkert kort.Glæder mig til at afprøve udfordringen Også en god weekend til dig

MH72 sagde ...

Hvor ER det flot!

Anonym sagde ...

Super flot kort!

Charlie sagde ...

Ja sikken en fin udfordring. Nu er jeg jo sådan en fri fugl, der bedst kan lide at lave ting hvor jeg selv bestemmer - men jeg tror da jeg springer på en af dine fine udfordringer en gang.

Lillemille sagde ...

Hvor er det yndigt. Lige efter mit hoved. Den må jeg kigge nærmere på den udfordring. Kort kan man jo ikke få for mange af.

Linda sagde ...

Wauv det er flot Charlotte, det skal da prøves. OG tillykke med din mor i dag. HIP HIP HURRA !!!

Susanne Meltesen sagde ...

Tjah - jeg er jo ikke den store kort mager, men den udfordring er da ikke til at stå for...

Kunne være, man skulle tage den op - jeg har jo nok en mindre samling af sommerfugle, jeg kan tage fra.

Og så er det jo virkleig inspiration, der batter - et virkelig lækkert kort...;o)

Cecilia sagde ...

This is so beautiful card, I like it very much!

Hugs, Tiina

troll13 sagde ...

Sikken et lækkert kort, lækker sammensætning af papir og farver og lækker opsætning. Gennemført :o)

Majer sagde ...

Det er super flot det kort!! Skønne materialer og dejligt roligt at se på. Tak for udfordringen :-)

LindaS sagde ...

Jeg er vild med den sommerfugl. Flot kort.