tirsdag, maj 19, 2009

Nye kort

Jeg har fået flere klager over at der sker for lidt her på bloggen ;) Så nu må jeg hellere får lagt nogle af de kort, som jeg lavede på Scrapamania i weekenden herind....er du glad nu mor? :)
I have had complaints that there is too quiet here on my blog ;) So here are a few of the cards I made at Scrapamania this weekend.....happy now mom? :)

Det søde brudepar og teksten er stempler fra Orion design.
Rubberstamps from Orion Design


Endnu et kort med billedet af mine tipoldeforældre
Another card with the picture of my great grand parents


Billedet med pigerne er fra Heartwarming Vintage
The image with the girls are from Heartwarming Vintage

På søndag holder Cecilie Malling og jeg et Kort cybercrop på Scrapsisters ses vi?

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre kort og endnu flottere i virkeligheden ; )
Det var hyggelig at hilse på dig på SAM.

Karina Beck sagde ...

Ps jeg kan DESVÆRRE ikke deltage i kort cybercroppet denne gang, da vi skal holde fødselsdag...

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig søde kort.
Jeg er alene med datteren på søndag, men prøver at se, om jeg ikke kan få lavet bare lidt :o)

Pia sagde ...

Tak for sidst, hyggeligt som altid,super lækre kort og du lavede jo mange flere som mor åbentbart ikke må se. Øv jeg er uden scrapsager og pc her i kr.himmelfarts ferien, ville gerne have deltaget.
knus Pia

Tanja sagde ...

Hvor er det godt at din kan beklage sig, så vi andre kan få glæder af de lækre kort og andre ting du laver... Griner
Godt det var hyggeligt til SAM - ærgeligt at jeg ikke kunne være med..
Jeg kan ikke deltage på søndag for der er jeg til barnedåb i København... Men håber da ikke det er sidste gang at I to laver et kort cypercrop...
Scrapknuzz Tanja

Anonym sagde ...

Flotte kort du har lavet til SAM. Glæder mig til på søndag :o)KH 10na

Fru Sund sagde ...

Hvor er det nogle fine kort! Det blå er bare helt fantastisk! Hvordan har du lavet overskriften til det?

Mette W. Sørensen sagde ...

Total lækre og skønne kort, med så mange dejlige detaljer, Hel vild med det sidste:-)

Anne sagde ...

Sikke nogle skønne kort - kan især godt lide det med brudeparret :-)

Charlie sagde ...

Hej du - ja jeg er heller ikke din mor - men alligevel glad for du fik smidt noget nyt herind. TAK for sidst - det var hyggeligt. Jeg så de fine bryllupskort IRL på SAM de andre er sandelig også fiiiine.

Jette / ma11edina sagde ...

Igen nogle underskønne kort!! Super sødt bryllupskort, og er stadig vild med dine kort med tip-olderne på! Ja, nu sås vi jo ikke på SAM, men så "ses" vi på søndag *S*. God laaaang weekend :-D

troll13 sagde ...

WOW, det er bare nogle lækre kort du har lavet, jeg er ret vild med det stempel af brudeparret.
Og så alle dine skønne detaljer.

Daniel August sagde ...

Utrolig flotte!

Likte spesielt godt bildet du brukte på det midterste kortet! ;P

Mvh
Daniel

Anonym sagde ...

Hej Charlotte.
Det var skønt at møde dig igen på SAM. Du er en dejligt livsstykke og utrolig dygtig.
Det er godt nok strengt at der er nogle efter dig, men det er jo bare fordi, at vi alle nyder godt af dit talent, for det har du.
Skønt at se kortene på bloggen.