mandag, november 07, 2011

Layout

Jeg fik lavet et enkelt layout i weekenden til Scrapamania!! :) ...arh ok, jeg fik også startet på et andet og lavet lidt i min Art journal, men ellers gik tiden som sædvanligt med at snakke, hygge og shoppe en lille smule! 
 Papiret er det super lækre papir Dreamer fra 7dots studio, som Anna Finnabair har designet. Det er en fantastisk kvalitet, som kan tåle at man klatter det til med glimmermist, matte medium og alt muligt. Det kan nu bla. fås hos ScrapbookFun YAY!

 Jeg har brugt de teknikker, som jeg har lært på Annas kurser, men jeg ville ønske at jeg kunne få det til at se ligeså godt ud, som hun kan!!! 


I dag skal jeg vist bare slappe af! Tak for dit besøg!

17 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Superflot layout. Sikke nogen clustere af dimser. Helt utroligt !
Og du trænger garanteret til en fridag ovenpå sådan en weekend - eller dine snakke-muskler gør...hihi.

Rikke sagde ...

WAUW - det var da godt nok et vildt lækkert layout!!!!

Jeg troede, så jeg så dig på SAM, men så var jeg ikke helt sikkert alligevel... det må så have været dig ;o))

Dorthe sagde ...

Hvis hendes ser bedre ud end dit må det godtnok være helt utroligt! Dit LO er ihvertfald Hamrende lækkert!
Du har da ikk shoppet?!?!?! (fnis)
Jeg kunne altså godt tænke mig at lære at lave sådan noget i samme stil som du har lavet her - det er FEDEST!!

morkaren sagde ...

Neeej hvor er det flot, du er hammer dygtig, hvem tænker på at sætte knapper og andre dimster på en sommerfugl, men hold da op hvor ser det godt ud, farverne er skønne men dramatiske og passer perfekt til det "uhyrre" du står med.
utroligt så meget man lærer ved at besøge andres blog. v.h. morkaren.

Brit sagde ...

I min verden ligger du i samme liga som Anna Finnabair....
Det ser i hver fald super godt ud...

Gitte sagde ...

Rigtig flot layout.

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout.

LindaS sagde ...

Waw lækre farver og det ser så godt ud med bikubestemplet i lyse farver. You rock.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert Lo med en skøn baggrund. Fint blomster cluster og super pyntet sommerfugl.

God aften

Karin sagde ...

Lækkert!! Det er jo din stil og ikke Annas, ik?? Fedt papir, som jeg vist også må se at få fingrene i ;-)

Jytte sagde ...

Et utroligt lækkert LO .. waow .. så flot med sååå mange lækre detaljer .. :)

Karina Beck sagde ...

Det ser rålækkert ud!!!!!
Dejligt at hilse på dig igen.

Dortesjs sagde ...

bare super flot og fede detaljer med råskønt mist og mere

Pia sagde ...

super flot layout, det papir købte jeg også så det må snart afprøves, hyggeligt at hilse på dig til SAM. Her står den ikke på afslapning men på renovering af kolonihavehuset, det er bare fast arbejde de næste mange måneder
knus Pia

Riet sagde ...

This is so wonderful Charlotte.

Hugs Riet.xx

Jette W sagde ...

Mange tak for sidst.
Det er super flot.
Her er jeg igang med at pakke ud og fået lavet mit værelse hyggeligt igen.
Knus.

Majer sagde ...

Jaaah... det blev bare så flot!! Det var så sjovt at se hvor forskellige vi alle fik lavet det, selvom vi tog udgangspunkt i samme tilbehør og teknik :-)